سردار جزایری در بازدید از آسایشگاه جانبازن ثارالله:

جانبازان یکی از پایه‌های مستحکم نظام هستند/ حضور در جمع جانبازان باعث ارتقای روحیه مسئولین می‌شود

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از آسایشگاه جانبازان ثارالله گفت: بی‌تردید یکی از پایه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران وجود جانبازان عزیز و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌های نبرد با دشمن است.
کد خبر: ۱۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴ - 18February 2014

جانبازان یکی از پایه‌های مستحکم نظام هستند/ حضور در جمع جانبازان باعث ارتقای روحیه مسئولین می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ «سیدمسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و امیرسرتیپ «محمود شیخحسنی» جانشین وی صبح امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی ثارالله، با جانبازان این مرکز دیدار و گفتوگو کردند.

سردار جزایری در حاشیهٔ این دیدار در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: بیتردید یکی از پایههای مستحکم جمهوری اسلامی ایران وجود جانبازان عزیز و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و سایر عرصههای نبرد با دشمن است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش کنیم و اگر مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد برطرف شود.

سردار جزایری با بیان اینکه حضور در جمع جانبازان باعث ارتقای روحیه مسئولین میشود، تصریح کرد: ما به اینجا میآییم تا از صبر و استقامتی که این عزیزان دارند قوت قلب بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقداماتی که هر مدیر در جمهوری اسلامی ایران باید به طور مستمر انجام دهد، سرکشی به این آسایشگاهها و منازل نگهداری جانبازان است، افزود: این کار منافع بیشماری هم برای خود شخص و هم انشاءالله برای مجموعه جانبازان و پرستارانی که از عزیزان نگهداری میکنند ،دارد.

در این دیدار سردارجزایری با حضور در اتاق همهٔ جانبازان این مرکز، پای صحبتهای تکتک جانبازان نشست و از نزدیک با مشکلات، معضلات و مسائل مختلف آنان آشنا شد و قول داد در حد توان برای رفع مشکلات جانبازان تلاش کند.

۳۴ تن از جانبازان قطع نخاع دوران ۸ سال دفاع مقدس در آسایشگاه جانبازان ثارالله نگهداری میشوند و ۹۵ نفر نیروی اداری، درمانی و پرستاری مشغول خدمترسانی و نگهداری از این جانبازان هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار