مدیر کل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

فرهنگ سوم خرداد را باید هویت‌سازی کنیم

جان‌نثاری گفت: فرهنگ سوم خرداد را باید ترویج و هویت سازی کرده و در راستای اعتلای کشور افتخارآفرینی کنیم.
کد خبر: ۶۶۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ - 29April 2024

فرهنگ سوم خرداد را باید ترویج دهیم و هویت سازی نماییم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه سوم خرداد یکی از نقطه‌های عطف دفاع مقدس است، اظهار داشت: دشمنان با تمام قدرت آمده بودند که انقلاب را نابود کنند و بخشی از میهن عزیزمان را به تصرف خویش درآورند ولی خوشبختانه به لطف خدا و رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان، برگ زرینی در تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و در سوم خرداد خرمشهر به دست مردم و رزمندگان آزاد شد.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس را باید سال‌های متمادی در دانشگاه‌های نظامی تدریس کرد، گفت: فرهنگ سوم خرداد را باید ترویج دهیم و هویت سازی کنیم و به جوانان بگوییم با غیرت و عزتمندی می‌توانیم همه نشدن‌ها را به شدن تبدیل کرد و در راستای اعتلای کشور افتخارآفرینی کرد.

جان نثاری ضمن بیان این موضوع که امسال اصفهان باید کنگره ملی شهدای استان و شهرستان کاشان را برگزار کند، گفت: بهتر است که برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد، طلیعه کنگره در نظر گرفته شود. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به نقش مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس افزود: بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده، استفاده از توان مردم، جوانان، دانش آموزان و سایر اقشار جامعه می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار