مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع):

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جایگاهی ندارند

حجت‌الاسلام باقری گفت: دنیا با رسانه‌های غربی و حامی صهیونیست نیست چراکه قضیه غزه، مظلومیت مردم فلسطین را در افکار عمومی جهان برجسته کرد.
کد خبر: ۶۶۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 16May 2024

رسانه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی امروز خنثی شدندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «برهان باقری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام، در نشست تخصصی نقش رسانه و روابط عمومی در جهاد تبیین که با حضور مسئولان روابط عمومی شهرستان‌های استان امروز در کارخانه علم‌و‌فناوری برگزار شد، اظهار داشت: امروز قدرت هسته‌ای دیگر ارزشی ندارد، نظام جمهوری اسلامی برای تنبیه و برای اینکه متجاوز را تنبیه کند، با وجود تذکر چهار قدرت هسته‌ای جهان با شجاعت تمام پاسخ دشمن را داد. 

وی ادامه داد: افکار عمومی جهان با رسانه‌های غربی و حامی صهیونیست نیست، قضیه غزه موجب شد دنیا متوجه مظلومیت فلسطین و غزه شود، رسانه‌های طرفدار رژیم صهیونیستی امروز خنثی شدند و محبوبیت رسانه‌های جبهه حقی در حال افزایش است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام با تاکید بر نقش مهم رسانه تصریح کرد: هنجار‌های الهی را گسترش دهید، دشمن برای ترویج ناهنجاری‌ها تلاش می‌کند، نگاه ما باید به جبهه دشمن که چه نقطه‌ای را می‌زند باشد و ما باید انجا تمرکز کنیم. 

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: در رسانه باید نگاه ما به دشمن باشد، که دشمن چه کسانی را با چه محتوایی هدف قرار داده، یکی از وظایفی که باید در عرصه جهاد تبیین دنبال کنیم، بررسی وضعیت فعلی جهان است که چه نیاز محتوایی برای تولید دارد، برای قرار گرفتن در جبهه حق ممکن است با چالش‌هایی مواجه شویم، برای ایستادن در جبهه حق نباید منتظر بمانیم که در جشنواره کن از ما و شما تقدیر کنند، برگزارکنندگان این جشنواره کسانی را تشویق می‌کنند که در مسیر آن‌ها حرکت کنند. 

وی تصریح کرد: امروز زحمات افسران جنگ نرم در حال نتیجه دادن است. در سطح جهان و اروپا و آمریکا از طریق کار که شما با رسانه کرده‌اید در دنیا حرف شما را دنبال می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام در پایان بیان داشت: زمانی امام عصر (عج) ظهور می‌کنند، که افکار عمومی جهان ظلم‌ستیز شود، ما به این سمت در حال حرکت هستیم، برای نهایی شدن باید دست به هم‌افزایی بزنیم. وظیفه امروز ما جهاد تبیین است، اگر به دنبال موفقیت هستیم تمام رسانه‌ها در جبهه حق در حالت افند و پدافند هم‌افزا عمل کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار