سردار رزمجو:

بیش از ۷ هزار زائر از مناطق جنگی خارگ بازدید می‌کنند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر گفت: بیش از ۷ هزار زائر از مناطق جنگی خارگ بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶ - 28February 2014

بیش از ۷ هزار زائر از مناطق جنگی خارگ بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "علی رزمجو" فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، پنجشنبه شب در جمع مسئولان خارگ اظهار کرد: جبهه اقتصادی کشور به خارگ گره خورده است و در دوران دفاع مقدس نیز مقاومتهای این مردم و صنعتگران نفت به ما کمکهای بسیاری کرد و این دستاوردها، مقاومتها باید به کل کشور انتقال داده شود.

وی عنوان کرد: مقاومت خارگ به واسطه دفاع همه جانبه مردم یک الگو بوده است و قصد ما این است که این الگو به تمام نقاط کشور انتقال داده شود؛ ما باید از طریق راهیان نور این فرهنگ و مقاومت مردم در این ۳۵ سال و پایداری آنها را منتقل کنیم.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: در سال گذشته شور و نشاط همه شما باعث شد تا با توجه به خساراتی که بیمارستان صحرایی در اثر سیل دیده بود، سریعاً بازسازی شود. شما در حداقل زمان، حداکثر کار را انجام دادید و انتظار ما این است امسال با توجه به زمان باقی مانده، این حرکت ادامه پیدا کند.

وی افزود: در سال گذشته از ۸ استان کشور و از اقشار مختلف از این جزیره بازدید کردند و بیش از ۷ هزار زائر از مناطق جنگی و نمایشگاههای موجود در آن دیدن کردند و امسال نیز انتظار داریم همین تعداد زائر را از خارگ دیدن کنند.

سردار رزمجو تصریح کرد: یکی از اسلحههایی که بر توان بازدارندگی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان افزوده، حرکتهای مردمی بوده است. راهیان نور نیز یکی از همین حرکتهاست و اگرچه دشمن آمار سلاحهای ما را دارد، اما هیچگاه نمیتواند حضور مردم و آمار آنان را پیشبینی کند. اثرات این حرکت نامرئی انقلاب ما را بیمه کرده است.

وی افزود: راهیان نور دریایی نیز در همین راستا ۴ سال است که در خارگ آغاز شده است و وظیفه ماست که رشادتها و مقاومتهای این مردم و شهیدان خارگ را به سایر مردم انتقال دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار