سردار جزایری:

دفاع مقدس همواره در تاریخ ملت ایران همچون مروارید می‌درخشد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، همواره در تاریخ ملت ایران همچون مرواریدی گرانبها می درخشد.
کد خبر: ۱۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ - 23January 2014

دفاع مقدس همواره در تاریخ ملت ایران همچون مروارید می‌درخشد

سردار سرتیپ پاسدار سید "مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: خبرگزاری دفاع مقدس باید خود را به عنوان یک سامانه خبری و تحلیلی در شان نامی که دارد، مطرح کند.

سردار جزایری با اشاره به این موضوع که فعالیت در حوزه دفاع مقدس نیاز به انگیزه انقلابی دارد، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ایران با روحیه ایمان و ایثار در برابر دشمن ایستادند و پیروزی و افتخار را نصیب خود کردند و لذا اهمیت و ارزش دوران دفاع مقدس بر همگان نمایان است.

وی با اشاره به اینکه برخی پدیده ها در تاریخ کشورها انحصاری است، اذعان داشت: دفاع مقدس در تاریخ ایران یک موضوع انحصاری نیست که تنها مربوط به مقطع هشت ساله جنگ تحمیلی باشد و این پدیده در تاریخ ملت و جامعه ما همچون یک مروارید گرانبها میدرخشد و همگان باید با تمام وجود از مفاهیم دفاع مقدس پاسداری کنند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: رویدادهای دوران دفاع مقدس در حقیقت گنجینه ای است که باید از آن بهره لازم را ببریم و آن را با امروز پیوند دهیم.
 
وی ادامه داد: خبرگزاری دفاع مقدس یک محیط تخصصی و کارشناسی است و انتظار و توقع این است که در آینده نزدیک به یک سامانه کارشناسی عالی و تخصصی تبدیل شود و همه باید اهتمام لازم را در این زمینه داشته باشند.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نفس دفاع مقدس برگرفته از مفاهیم جهادی و انقلابی است، گفت: باید توجه کنیم که دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و مختص دوران هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نیست چرا که جنگ امروز پیچیده تر از جنگ هشت ساله است و محدوده آن بسیار گسترده تر شده است.
 
سردار جزایری جنگ نرم با دشمنان را دارای لایههای بسیار پیچیده توصیف کرد و افزود: باید با دشمن حرفه ای که علیه ما می جنگند به صورت حرفه ای برخورد کنیم.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور سامانه خبرگزاری دفاع مقدس را یک سامانه استراتژیک و با اهمیت بسیار بالا توصیف کرد و افزود: دشمنان امروز با جنگ نرم علیه نظام وارد عمل شدهاند و رسانه ها به ویژه خبرگزاری دفاع مقدس رسالت خطیری در زمینه هوشیاری و آگاهیبخشی به جامعه دارند و باید نقش خود را در این راستا ایفا کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار