در معراج شهدای شهید محمود وند اهواز

گروهی از فرهنگیان کشمیری به مناطق راهیان نور اعزام شدند

یک جوان کشمیری از بازدیدکنندگان مناطق راهیان نور با اشاره به فشارها و تهدیدهایی که برای اعزام به این مناطق با آن مواجه شدند، گفت: پیام ما به ملت ایران این است که در این راه استقامت کنید چشم جهان به ایران دوخته شده است.
کد خبر: ۱۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲ - 02March 2014

گروهی از فرهنگیان کشمیری به مناطق راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، تعدادی از جوانان کشمیری در قالب کاروان راهیان نور شهید صیاد شیرازی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب حضور یافتند .

مسئول این کاروان که خود جوانی کشمیری است در پاسخ به سوال خبرنگار راهیان نور مستقر در معراج شهدای شهید محمود وند اهواز گفت : این کاروان متشکل از دانشجویان و فرهنگیان کشمیری است و این اولین بار است که به این مناطق آمده و از همه یادمان ها بازدید نموده اند .

این جوان گفت : درست است که ایرانی نیستیم ولی احساسمان نسبت به شهدا احساس سبک شدن و رسیدن به آسمان است.
 
این جوان با اصرار بر اینکه نمی خواهیم عکسی از ما درج شود گفت : این کاروان با سختی بسیار به ایران عزیز و این مناطق مقدس آمده است. ما از اینکه اینجا هستیم خوشحالیم و این حضور را برای خودمان نعمتی بزرگ می دانیم.
 
وی خاطرنشان کرد: این جوانان با فشارها و تهدیدهای فراوان به این مناطق اعزام شده اند. ما در راهیان نور و در این سرزمین ، محل جهاد کسانی را زیارت کرده ایم که خودشان را وقف اسلام کرده بودند و ذوب در اسلام شده بودند.
 
این جوان کشمیری در حالی که به تابوت شهید تازه تفحص شده اشاره و به پهنای صورت اشک می ریخت گفت : بچه های خمینی هم انقلاب کرده اند ،هم انقلاب را حفظ کرده اند و هم انقلاب را صادر کرده اند .
 
وی در پیامی به ملت ایران ابراز داشت : به مردم ایران میگویم که در این راه استقامت کنید. چشم جهان به ایران دوخته شده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار