در نشست خبری تشکل‌های دانشجویی تأکید شد

ضرورت توجه بیشتر به مستضعفین جهان و حامیان مقاومت در سیاست خارجی کشور

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: مناسب است که توجه به ملت‌های مستضعف جهان و حامی مقاومت اسلامی در سیاست خارجی کشور بیش از پیش نمایان شود.
کد خبر: ۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰ - 11January 2014

ضرورت توجه بیشتر به مستضعفین جهان و حامیان مقاومت در سیاست خارجی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرشید جعفری، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در نشست خبری نمایندگان تشکلهای دانشجویی با موضوع سفر اخیر هیئت پارلمانی استعمار پیر به ایران اظهار داشت: دولتهای غربی بویژه انگلیس در تاریخ معاصر ایران از کودتای ۲۸ مرداد به این طرف رذالتهای آشکاری را در حق ملت ایران روا داشتند، از این رو مناسب است توجه به ملتهای مستضعف جهان و حامی مقاومت اسلامی در سیاست خارجی کشور بیش از پیش نمایان شود.

وی ادامه داد: با هیچ کشوری برای تعامل مشکلی نداشته و نداریم، اما مناسب است که با امریکا و انگلیس با احتیاط بیشتری ارتباط برقرار کنیم.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به ظرفیتهای درونی نظام و کشور توجه داشته باشیم، چراکه نگاه بیش از حد به خارج به نفع منافع ملی نیست.

جعفری گفت: سفرهایی چون حضور هیئت پارلمانی اروپا در ایران در عرف بینالملل مرسوم است، اما رفتار ناشایست این هیئت در برابر مسئولان نظام و دیدار با افرادی که در برپایی فتنه ۸۸ دخیل بودند نقض حاکمیت سیاسی کشور محسوب میشود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون سیاست خارجی کشور گفت: معظمله تاکید کردند به کشورهایی که دشمنی آنها علیه ملت ایران آشکار است و به خندههای نیرنگآمیز آنها توجه نشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار