در نشست خبری تشکل‌های دانشجویی مطرح شد

ترور شهدای هسته‌ای با حمایت استعمار پیر انگلیس انجام شد

نماینده بسیج دانشجویی گفت: ترورهای اخیر دانشمندان هسته‌ای کشورمان با حمایت‌های همه‌جانبه استعمار پیر انگلیس انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹ - 11January 2014

ترور شهدای هسته‌ای با حمایت استعمار پیر انگلیس انجام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ناصر آراسته، نماینده بسیج دانشجویی در نشست تشکلهای دانشجویی با موضوع سفر اخیر هیئت اروپایی به ایران گفت: سیاست خارجی ما براساس مبنای اسلام ناب و ظهور آن در اندیشههای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تعیین شده است.

وی ادامه داد: از این رومبنای در نظرگرفته شده برای سیاست خارجی ما مبتنی بر دوگانگی میان مستکبرین ومستضعفین جهان است.

آراسته با بیان اینکه ما چندین دهه از انگلیس طلب کار حقوق از دست رفتهمان هستیم، افزود: قرارداد تالبوت، به انحراف کشیدن مشروطیت، تحریک قومیتها و ترورشهدای هستهای ازجمله طلب کاریهای کشورمان و حقوق ملت ایران در برابر انگلیس است.

نماینده بسیج دانشجویی تصریح کرد: جک استراو در تعلیق غنیسازی هستهای در سالهای گذشته تاثیرگذار بوده وهمچنان نیز برای ادامه تحریمها علیه ایران با وزیررژیم صهیونیستی در حال مذاکره است.

وی گفت: استراو در سفر اخیر خود در قالب یک مصاحبه گفته بود که ملت ایران همچنان نسبت به انگلیس و دولتهای غربی کینه و دشمنی عمیقی دارند و ما به آنها تضمین می دهیم که ملت ایران با همه قوا در برابرشان ایستاده و هجمههای مختلف آنها را فراموش نمیکند.

آراسته با اشاره به نظرات مقام معظم رهبری وامام راحل در رویارویی با دشمنان ایران گفت: مبنایی که امام راحل و مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند تکیه بر توان و پتانسیل درونی ملت و کشور است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

نماینده بسیج دانشجویی گفت: با توجه به رویدادهای منطقه چون بحران سوریه، لبنان و عراق فرصت مناسبی است تا مسئولان جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر توان هستهای کشور و با اقتدار با کشورهای اروپایی مذاکره و رفتار کنند.

وی در پایان گفت: مجلس و دولت برای مذاکرات مقتدرانه با اتکا بر نیروهای داخلی و ملی بر احقاق حقوق ملت ایرا ن پافشاری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار