مادر شهید صیاد شیرازی آسمانی شد

شهربانو شجاع مادر امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ - 25July 2016

مادر شهید صیاد شیرازی آسمانی شد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، مادر امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، فرماندهی نامآور دوران دفاع مقدس و جانشین سابق ستاد کل نیروهای مسلح، در آخرین لحظات عمر خود میزبان جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی بود.

سردار نجاتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی که برای عیادت از مادر شهید صیاد شیرازی در بیمارستان شمسالشموس مشهد حضور یافته بود، به وسیله ملاقات تصویری از نزدیک از وضعیت جسمی این مادر صبور مطلع شد.

در این دیدار که سردار نجاتی در حضور فرزندان حاجیه خانم شهربانو شجاع گفت: ان­شاالله ایشان از شفاعت شهید صیاد برخوردار شود.

وی افزود: سپهبد شهید صیاد شیرازی که منشأ این همه خدمات چه در سطح ارتش و نیروهای مسلح و چه در سطح ملی بود در دامان اینچنین مادری رشد و نمو پیدا کرد و باعث خیر و برکت شد.

سردار نجاتی یادآور شد: همه مردم ایران اسلامی مدیون تلاش­های شبانه ­روزی سرباز ولایت در دفاع مقدس و به خصوص عملیات مرصاد که در چنین روزهایی انجام شد، هستند.

در ادامه، صدیقه صیاد شیرازی خواهر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که همدم و مونس مادر بود در سخنانی ابراز داشت: مادر فقط نیازمند دعا هستند و هیچ کار دیگری برایشان نمیشود انجام داد، لذا از مردم کشورمان خواستارم برای شفای مادرمان دعا کنند.

توضیحات پزشک معالج درباره وضعیت مادر شهید صیاد

در پایان این ملاقات نیز، سید حسن نظامزاده جانشین بیمارستان شمس­ الشموس با بیان اینکه مادر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی مادر همه ما است، اظهار داشت: امروز روز شانزدهمی است که مادر شهید صیاد شیرازی در این بیمارستان بستری هستند. حاجیه خانم شجاع به دلیل مشکلات تنفسی در اورژانس ویزیت، و به دلیل همین عارضه تنفسی سی­ پی ­آر شدند؛ که همین فرایند باعث آسیب ارگان­ها شده است.

وی افزود: قبل از سی­پی­آر، کلیههای ایشان خوب کار می­کردند؛ ولی بعد از سی­ پی­آر کلیهها وضعیت خوبی ندارند. دیروز به علت نارسایی کلیه دیالیز شدند و امروز نیز دیالیز انجام شده است.

نظام­زاده از دیگر مشکل حاجیه خانم شجاع به افت فشار اشاره کرد و یادآور شد: ایشان افت فشار زیادی دارند و از دیروز تا امروز 100 آمپول به وی تزریق کردهاند. فشار با دارو روی 7 بوده است که اگر تزریقات انجام نشود فشار روی 6 است.

وی در بخش دیگری از صحبت­هایش افزود: با توجه به بالا بودن سن خانم شجاع و وضعیت جسمانی­شان روز به روز وضعیت­شان وخیمتر میشود؛ اما باید به این نکته هم اشاره کرد که تیم پزشکی تمام تلاش خود را کرده است و سنگ تمام گذاشته و قبل از تیم پزشکی خانواده این مادر گرانقدر هستند که تمام همت و تلاش خود را برای مراقبت از این عزیز به کار بسته است.

گفتنی است دقایقی بعد از این ملاقات، حاجیه خانم "شهربانو شجاع" مادر شهید صیاد شیرازی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار