دریادار سیاری درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت درگذشت مادر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 27July 2016

دریادار سیاری درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت درگذشت مادر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد؛ که در آن آمده است: شهیدان، اسوهها و یادگارهای ارزشمند و ماندگاری هستند که رضاى خدا و دعوت بندهى برگزیدهاش را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامى اجابت نمودند و در راه این جهاد مقدّس، از هیچ کوششی تا بذل جان دریغ نکردند.

امروز استقلال و عزت ایران رهین آن مجاهدتها و عزت و کرامت امت اسلامی در زمان حال و آینده در گرو ادامه و استمرار همین فرهنگ است؛ که پرچمداران و پاسداران آن، خانواده معزز شهدا  این یادگاران ارزشمند قهرمانان میهن اسلامیاند.

چرا که شهیدان سرافراز ما پرورشیافته در خانوادههای دلیرپرور و الگوگرفته از پدران شهیدپرور و تربیت شده مادرانی بودهاند که در محافل بزرگداشت حماسه امام حسین(ع) و با چشمانی که برای مظلومیت او گریسته است این فرزندان را در دامان خود پرورش دادهاند و اگر شهید صیاد شیرازی، این بزرگمرد تاریخ ایران اسلامی شیر روز و ساجد شب بود خصلت مادری و پدری را به ارث برده بود.

فرماندهی معظم کل قوا، دانشگاه  علوم دریایی امام خمینی نوشهر، مورخه 91.6.28 فرمودند: "شهدا حقیقتاً انوار تابناکى هستند که جامعه را، آینده را، تاریخ را روشن میکنند. اگر تحمل خانوادههای شهدا نبود، جریان شهادت با این شکفتگى و نشاط در جامعهى ما مواجه نمیشد و تلقى نمیشد. این خانوادههاى شهدا هستند که این منت بزرگ را بر سر جامعهى ما دارند که شهادت در چشمها اینقدر شیرین است؛ خانوادههاى آنها هم صبر کردند؛ صبر برمجاهدت آنها، صبر بر رفتن آنها به سوى میدانهاى خطر. به زبان آسان مىآید خانمى که مىبیند شوهرش دارد میرود و مادری که میبیند فرزندش از همه چیز گذشته است و دارد میرود طرف میدانى که این میدان، خطرى است و او تحمل میکند، کار این خانواده و خانم و مادر پرارزش است، بعد هم که او به شهادت میرسد، این شهادت را تحمل میکند، صبر میکند، این هم پرارزش است."

با گرامیداشت یاد و خاطره شهید و فرمانده گرانقدر امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و حماسهآفرینیهای همه شهیدان قهرمان که در روزگار سرنوشتساز دفاع مقدس، با خلق حماسههایی جاودان در راه دفاع از میهن اسلامی و عزت و شرف ملی، غرور و بالندگی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آوردند؛ درگذشت مادر بزرگوار و  فداکار این شهید پر افتخار را که  فرزند برومند و رشید خویش را در راه اسلام تقدیم نموده است؛ تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت مینمایم روح این مادر گرامی را در کنار فرزند شهیدش با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور فرماید و همه ما را بیش از پیش در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره این عزیزان و خدمتگزاری به خانواده معزز شهدا موفق و موید بدارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار