پیام تسلیت حجت الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شهید امیرسپهبد صیاد شیرازی؛

«شهربانو شجاع» بانویی از قافله صبر زینب(س) بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رجعت ملکوتی مرحومه مغفوره «حاجیه خانم شهربانو شجاع» مادر شهید معظم «امیرسپهبد علی صیاد شیرازی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ - 26July 2016

«شهربانو شجاع» بانویی از قافله صبر زینب(س) بود

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به دنبال درگذشت حاجیه خانم شهربانو شجاع مادر مکرمه امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی این مصیبت جانگداز را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید گرانقدر امیر سپهبد علی صیاد شیرازی

سلامٌ علیکم

زبان از وصف صبر و شکیبایی مادرانی که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشیدند قاصر است. مادران مکرمی که شکوه ایمان، ایثار و ولایت مداریشان قابل ستایش و تقدیر بسیار است.

مرحومه مغفوره «حاجیه خانم شهربانو شجاع» بانویی از قافله صبر زینب (سلام الله علیها) بود که در دامان پاک خویش دلاورمرد و حماسه آفرینی بی ادعا پروراند. بزرگ مرد و فرمانده شجاعی که جان بر کف نهاد تا به شرف شهادت نائل آمد و بدون تردید نام و خاطره ماندگار این شهید معظم مرهون تربیت و راه و منش مومنانه چنین مادری بوده است.

رجعت ملکوتی بانویی ماجده و مؤمنه، مادر بزرگوار دلاورمرد و جهادگر راه حق و حقیقت «شهید معظم امیرسپهبد علی صیاد شیرازی» را به شما خانواده محترم، تسلیت عرض می نمایم.

ضمن ادای احترام بر ساحت ایمان و مقام صبرشان از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدشان مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار