در سومین همایش فرزند اولی‌های ارتش؛

معاون اجرایی ارتش: همایش فرزند اولی‌ها گامی در جهت ترغیب جوانان برای فرزندآوری/ خانواده در سایه فرزندان تعالی پیدا می‌کند

امیر محمودی گفت: با توجه به تاکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر جوانی جمعیت، در راستای تحقق این مهم فرمانده کل ارتش تدابیری را در دستور کار قرار داده است که برگزاری جشنواره زوج‌های جوان ارتش و همایش فرزند اولی‌ها از جمله این تدابیر است.
کد خبر: ۶۵۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ - 22February 2024

معاون اجرایی ارتش: همایش فرزند اولی‌ها گامی در جهت ترغیب جوانان برای فرزندآوری/ خانواده در سایه فرزندان تعالی پیدا می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سومین همایش فرزند اولی‌های ارتش جمهوری اسلامی با حضور امیر سرتیپ ستاد «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «مجتبی شهمیری» معاون هماهنگ‌کننده دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، امیر سرتیپ «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، امیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز (پنجشنبه) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

امیر محمودی در این مراسم اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی نسبت به کارکنان جوان، شکل‌گیری خانواده مبتنی بر سبک زندگی ایرانی اسلامی از طریق امر مقدس ازدواج و فرزندآوری است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر جوانی جمعیت، در راستای تحقق این مهم فرمانده کل ارتش تدابیری را در دستور کار قرار داده است که برگزاری جشنواره زوج‌های جوان ارتش و همایش فرزند اولی‌ها از جمله این تدابیر است.

معاون اجرایی ارتش ادامه داد: بحمدالله با برگزاری کارگاه‌های تربیتی ویژه کارکنان جوان ارتش در مشهد و قم طی چند سال گذشته و همچنین برگزاری جشنواره زوج‌های جوان ارتش و همایش فرزند اولی‌ها موجب ترغیب آن‌ها برای انجام امر مقدس ازدواج و فرزندآوری شده است.

امیر محمودی ادامه داد: بحمدالله رشد جمعیت در ارتش جمهوری اسلامی رشد محسوسی داشته است که امیدواریم این روند تداوم داشته و تقویت شود.

وی گفت: روایت‌های متعددی از حضرات معصومین نقل شده که خداوند وعده داده با آمدن فرزند، رزق و روزی داده می‌شود؛ بر همین اساس نسل جوان نباید از فرزندآوری واهمه داشته باشند.

معاون اجرایی ارتش تأکید کرد: در کارگاه‌های بصیرتی و بینشی اهمیت فرزندآوری از دیدگاه اسلام برای زوج‌های جوان تبیین می‌شود که این موضوع کارکنان را برای فرزندآوری، بیشتر ترغیب می‌کند.

امیر محمودی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خوسازی نسل امروز همچون نسل اول انقلاب یادآور شد: بحمدالله کارکنان جوان ارتش جمهوری اسلامی راهی را که شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس پیش روی ما قرار دادند با قدرت و قوت ادامه می‌دهند.

وی در پایان تاکید کرد: خانواده‌هایی که دارای فرزند باشند از زندگی لذت بیشتری می‌برند و علاوه بر تاثیرات جسمی و روحی بر والدین موجب رشد و تعالی خانواده را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار