در اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دافوس آجا؛

سرلشکر موسوی: استیصال آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت/ ۱۱ اسفند روز سرنوشت‌سازی برای کشور است

فرمانده کل ارتش گفت: حامیان رژیم جنایتکار صهیونیستی به هر جنایتی دست می‌زنند تا بلکه بتوانند زمان دیگری را به عمر منحوس این رژیم کودک‌کش اضافه کنند؛ اما قطعاً قدرت جبهه مقاومت، آن‌ها را ناکام خواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۵۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 21February 2024

سرلشکر موسویبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) که صبح امروز (چهارشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جوانان بخش اعظم و بیشترِ حاضران در این میدان را تشکیل می‌دهند و روز جوان را تبریک عرض می‌کنم.

سرلشکر موسوی افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که جمع دیگری از همرزمان عزیز ما موفق شدند این مقطع بسیار مهم تحصیلی را با موفقیت به سرانجام برسانند؛ لذا به همه عزیزان دانش‌آموخته تبریک می‌گویم و از همه اساتید، مربیان و مدیران و فرمانده این دانشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش پیشرفت‌های بسیار خوب کمّی و کیفی داشته است و امید را برای داشتن یک ارتش قدرتمند‌تر بیشتر می‌کند.

وی عنوان کرد: با توجه به آنچه که شما دانش‌آموختگان عزیز در طول این دوره‌ها آموخته‌اید، انتظار سازمان و سایر کارکنان از شما جوانان بیشتر شده و چشم امید سازمان به این است که منشأ حرکت تحولی و رو به جلو در ارتش شوید.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: با توجه به سرعت تغییرات، الگو‌های روند‌ها و فناوری‌های نوظهور و شالوده‌شکن و پیچیده جنگ‌های ترکیبی، و تصویری که از آینده در مقابل ما قرار دارد، از شما بیش از هر چیزی انتظار رویکرد تحولی در زمینه فرماندهی و مدیریت را داریم. 

فرمانده کل ارتش گفت: با تجهیزات جدیدی که به ارتش اضافه شده و تغییراتی که در ساختار و سازمان صورت گرفته است، انتظار داریم شما عزیزان راهکنش‌های جدیدی را برای موفقیت در ماموریت‌ها به‌کار گیرید. توقع ما این است که روش‌های مدیریت و فرماندهی شما ارتقاء یافته و کیفی‌تر شود.

وی بیان کرد: همانطور که بار‌ها تأکید کردیم، مهم‌ترین سرمایه این سازمان نیروی انسانی است و ما بسیار امیدواریم که شما عزیزان با این سرمایه انسانی کم‌نظیر و تجهیزات پیشرفته‌ای که در سازمان وجود دارد، بتوانید فرماندهی هم‌افزا و موفق‌تری را اعمال کنید تا در نتیجه آن، ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه سربلند پیش برود.

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه عنوان کرد: نزدیک پنج ماه است که دنیا شاهد انواع جنایات جنگی از سوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است که با حمایت کامل آمریکای جنایتکار و بی‌عملی مجامع بین‌المللی و برخی دولت‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: آنچه با عملیات بی‌سابقه «طوفان‌الاقصی» و مقاومت‌های بعد از آن اتفاق افتاد، رژیم نامشروع صهیونیستی و حامیان آن را در استیصال و درماندگی قرار داده که دیوانه‌وار و حیوان‌صفت به هر جنایتی دست می‌زنند تا بلکه بتوانند زمان دیگری را به عمر منحوس این رژیم کودک‌کش و رو به زوال اضافه کنند؛ اما شک نداریم که قطعاً قدرت جبهه مقاومت، آن‌ها را در این نقشه‌ی بی‌سرانجام، ناکام خواهد گذاشت؛ ان‌شاءالله.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به انتخابات پیشِ رو خاطرنشان کرد: توجه همه همرزمان عزیز و حاضران در این میدان و خانواده فهیم ارتش را به ۱۱ اسفند روز سرنوشت‌ساز انتخابات جلب می‌کنم و امیدوارم که در آن روز شاهد انتخابات پرشور و «دشمن‌کورکن» باشیم؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار