در پنجمین همایش فرزنداولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش مطرح شد؛

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: دشمن با دور کردن زن از خانواده؛ طهارت این نهاد اجتماعی را هدف قرار داده است

حجت‌الاسلام‌ موسوی گفت: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای فروپاشی خانواده‌ها در جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است؛ بر همین مبنا، دشمن می‌خواهد زن را از خانواده دور کند تا در نهایت، طهارت و پاکی از این نهاد اجتماعی نابود شود.
کد خبر: ۶۵۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 20February 2024

معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش: کاهش فرزندآوری و تک‌فرزندی برابر است با افرایش هزینه سالمندی در کشور/ دشمنان با دور کردن زن از خانواده؛ طهارت و پاکی این نهاد اجتماعی را هدف قرار گرفته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، پنجمین همایش فرزند اولی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور بیش از ۵۰ زوج جوان این نیرو در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید جانمراد موسوی» معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در این همایش با بیان اینکه آینده؛ برای کشور‌های پرجمعیت است، اظهار داشت: مسئله جوانی و افزایش جمعیت یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و یکی از مولفه‌های اصلی قدرت به شمار می‌رود، بر همین اساس؛ باید کاستی‌های گذشته در این خصوص جبران شود.

وی در تکمیل صحبت‌های خود تأکید کرد: کاهش فرزندآوری و تک‌فرزندی در صورت ادامه وضعیت کنونی کشور، سبب خواهد شد تا در آینده‌ای نه چندان دور بخش مهمی از انرژی و منابع کشور هزینه سالمندان و مستمری‌بگیران شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه یادآور شد: ترغیب جوانان به ازدواج، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری بیشتر، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزندآوری و تغییر سبک زندگی از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

موسوی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نحوه تربیت صحیح فرزندان گفت: اگر والدین راه انبیاء و اولیای الهی را به درستی به فرزندان خود نشان دهند، دیگر هجمه‌های فرهنگی غرب بر فرزندان و در نهایت بر جامعه تاثیرگذار نیست و اگر برای وقت بچه‌های خود برنامه نداشته باشیم؛ قطعاً دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های زیادی برای فروپاشی خانواده‌ها در جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است؛ بر همین مبنا، دشمن می‌خواهد زن را از خانواده دور کند تا در نهایت، طهارت و پاکی از این نهاد اجتماعی نابود شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار