در مراسمی؛

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: تربیت اسلامی فرزندان اساس رشد خانواده است

حجت‌الاسلام‌ جلیلی‌صفت گفت: اگر والدین در تربیت فرزندان از آموزه‌های دینی بهره ببرند اگرچه فرزندان به مقام عصمت نمی‌رسند اما تالی‌تلو معصوم می‌شوند و نابغه خواهند شد.
کد خبر: ۶۵۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 22February 2024

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: تربیت اسلامی فرزندان اساس رشد خانواده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در سومین همایش فرزند اولی‌های ارتش جمهوری اسلامی که در آستانه نیمه شعبان در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر اینکه هیچ سرمایه‌ای همچون فرزند نیست، اظهار داشت: والدین همه سختی‌ها را به جان می‌خرند تا فرزندان در آسایش باشند چراکه فرزندان همه هستی آن‌ها هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به تربیت فرزندان گفت: انسان پیچیده‌ترین مخلوق خداوند است و برای تربیت و سازندگی آن باید از آموزه‌های دینی به عنوان دفترچه راهنما استفاده کرد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در توجه به تربیت فرزندان هیچ دینی به پای دین اسلام نمی‌رسد؛ بر همین اساس باید از این ظرفیت استفاده کرد.

جلیلی‌صفت تصریح کرد: اگر والدین در تربیت فرزندان از آموزه‌های دینی بهره ببرند اگرچه فرزندان به مقام عصمت نمی‌رسند اما تالی‌تلو معصوم می‌شوند و نابغه خواهند شد.

وی بیان داشت: تربیت فرزندان به‌عنوان اساسی‌ترین موضوع در زندگی والدین نیازمند بسترسازی است که این بستر در کانون خانواده سالم، آرام و شاد که تفاهم پایه و اساس آن است شکل می‌گیرد؛ بر همین اساس تا فضای خانواده آرام و سالم نباشد این مهم محقق نخواهد شد.

ارتقای سطح آگاهی‌های کارکنان جوان ارتش با برگزاری کارگاه‌های آموزشی 

ناخدا سوم اصغر پیری دبیر جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی در سخنانی ابراز داشت: سومین همایش فرزند اولی‌های ارتش به میزبانی نیروی دریایی در مشهدالرضا در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره ۲۵۰ زوج از نیروهای چهارگانه ارتش، ستاد و سازمان‌های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی ارتش از سراسر کشور حضور دارند.

دبیر جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ذیل همایش فرزند اولی‌ها، والدین از کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، کنترل خشم و رابطه والدین با فرزندان با بهره‌گیری از اساتید حوزه و دانشگاه استفاده کرده‌اند.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی که در سنین جوانی بیش از دو فرزند دارند، تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار