معرفی کتاب؛

«وضو با خاک»

کتاب «وضو با خاک» با موضوع شهدای جنگ تحمیلی استان اردبیل که به نویسندگی «عبدالله محمدی» توسط انتشارات «شاهد» در سال ۱۳۹۰ منتشر شده است.
کد خبر: ۶۶۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۹ - 30April 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، کتاب «وضو با خاک» در موضوع شهدای جنگ تحمیلی استان اردبیل که به نویسندگی «عبدالله محمدی» توسط نشر «شاهد» در سال ۱۳۹۰ در هزار نسخه با حمایت مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به چاپ رسیده است

در بخشی از کتاب آمده است: 

نماز در زیر سفیر گلوله‌ها و صدای مهیب و وحشتناک انفجار گلوله‌های توپ و خمپاره طوری دیگر بود. عمق سنگر زیاد نبود، البته برای افراد کوتاه قدی مثل من مناسب بود و من می‌توانستم نمازم را ایستاده بخوانم، ولی برای خیلی از رزمندگان مسیر نبود، چون سنگر‌ها در دید و تیررس دشمن بود و عراقی‌ها به نقشه سنگر‌ها و کانال‌ها کاملا آشنا بودند. هنوز بخشی از نیرو‌های دشمن با تمام تجهیزات در سمت چپ ما قرار داشتند و ما هم زمان در دو جهت با بعثی‌ها درگیر بودیم. نهار آوردند و بچه‌ها در همان وضعیت جنگی نهار خوردند. حسابی گرسنه ام شده بود.

برای همین بیشتر از دوستانم غذا خوردم. دشمن زبون با فاصله کمتری تحرکاتی را از خود نشان میداد. آن‌ها سعی می‌کردند ما را از کنار رود خانه پر آبی که به هور وصل بود به عقب برانند. ولی واکنش و عکس العمل به موقع و شدید رزمندگان پاتک آن‌ها را ناکام می‌گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار