فرمانده سپاه استان البرز:

تشویق سربازان به مقوله ازدواج یکی از سیاست راهبردی ما در سپاه است

سردار «حیدرنیا» گفت: تشویق سربازان به مقوله مقدس ازدواج و فرزندآوری یکی از سیاست راهبردی ما در سپاه استان البرز است.
کد خبر: ۶۴۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 05February 2024

 انگاره سرباز یک مجاهد فی سبیل الله، سرلوحه فرماندهان در نیرو‌های مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) که در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم تکریم جوانان بخصوص جوانان سرباز، اظهار داشت: بر اساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور هر سال باید سربازان نمونه در سه سطح استانی، کشوری (کل سپاه) و ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور مورد تقدیر قرار گیرند که بر این اساس سپاه استان البرز نیز جشنواره استانی را در آذر برگزار کرد و امروز هم توفیق میزبانی سربازان منتخب کل سپاه را داریم.

وی با اشاره به میزبانی سپاه استان البرز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) کل سپاه با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت سربازان نخبه، افزود: بسیاری از امور حساس در نیرو‌های مسلح و به ویژه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط سربازان نخبه عملیاتی می‌شوند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به تشویق سربازان به امر مقدس ازدواج، گفت: تشویق سربازان به مقوله مقدس ازدواج و فرزندآوری یکی از سیاست راهبردی ما در سپاه استان البرز است.

سردار حیدرنیا با تاکید بر حمایت ویژه از سربازان متاهل در دوران خدمت سربازی، افزود: پست سربازان متاهل نصف سربازان مجرد درنظر گرفته شده و سربازان دارای فرزند از پست دادن معاف خواهند بود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسته‌های تشویقی که برای پایوران در نظر گرفته شده برای سربازان متاهل نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: استفاده از سانس‌های ورزشی و طرح ناصرین از دیگر مزایای سپاه استان البرز جهت خوشایند سازی دوران خدمت سربازی است.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به بهره برداری از سالن همایش ولایت اردوگاه شهید رجایی سپاه استان البرز، خاطرنشان کرد: این سالن به جهت میزبانی از سربازان منتخب کل سپاه با روحیه و تفکر جهادی زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسید و امیدواریم روحیه و فرهنگ جهادی و انقلابی سرلوحه همه ما در زندگی و در جهت پیشرفت کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار