نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مادران و بانوان جایگاه ارزشمندی در اسلام دارند

حجت الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه مادران و بانوان جایگاهی رفیع و ارزشمندی در اسلام دارند، گفت: بانوان جامعه ما در تمام دوران انقلاب با حضور در عرصه‌های مختلف جامعه درس ایثار، ازخودگذشتگی و شهامت را به همگان نشان دادند.
کد خبر: ۶۴۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 08January 2024

مادران و بانوان جایگاه ارزشمندی در اسلام دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در آیین تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه مادران و بانوان جایگاهی رفیع و ارزشمندی در اسلام دارند، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س)، محبوب‌ترین و بالاترین فرد نزد رسول خدا بود، ضمن اینکه، آن بانوی گرانقدر تنها برای خدا کار می‌کرد و زندگی حضرت و اعمال، رفتار و حتی سکوت ایشان فقط برای وجود خدا بود.

وی افزود: از صفات بارز مادران می‌توان مهربانی، دلسوزی و جایگاه رفیع و ارزشمند آنان نامبرد که بر هیچ کس پوشیده نیست و احترام به مادران حرمت بالایی دارد.

حجت الاسلام پورذهبی تصریح کرد: بانوان جامعه ما در تمام دوران انقلاب با حضور در عرصه‌های مختلف جامعه درس ایثار، ازخودگذشتگی و شهامت را به همگان نشان دادند.

وی با بیان اینکه زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، گفت: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری، توانسته اند در حوزه ها و بخش های مختلف نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی آنان در انجام امور محوله دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به حضور بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و یادآور شد: حضور در هلال احمر و خدمت به خلق جایگاهی ارزشمندی داشته و بزرگترین افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار