نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اخلاص مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا (س) بود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» اخلاص را مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا (س) ذکر کرد و گفت: این بانوی گرانقدر تنها وارث رسول اکرم (ص) و نسل پیامبر از ایشان بود.
کد خبر: ۶۴۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 03January 2024

اخلاص مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا (س) بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز در مراسم روز مادر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در شهرستان قروه برگزار شد به جایگاه والای مادر در دین اسلام اشاره و اظهار داشت: یک دقیقه قهر کردن با مادر گناه کبیره محسوب می‌شود، بنابراین باید حرمت مادران را نگه داشت.

وی با بیان اینکه در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به زن و جایگاه زن توجه نشده است، افزود: حضرت فاطمه (س)، محبوب‌ترین و بالاترین فرد نزد رسول خدا بود، ضمن اینکه آن بانوی گرانقدر تنها برای خدا کار می‌کرد و زندگی حضرت و اعمال، رفتار و حتی سکوت ایشان فقط برای وجود خدا بود.

حجت الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: نقش این بانوی گرامی به عنوان مادر و همسر باید الگوی بزرگی برای بانوان در جامعه باشد.اخلاص مهم‌ترین شاخصه وجودی حضرت زهرا (س) است و این بانوی گرانقدر تنها وارث رسول اکرم (ص) و نسل پیامبر از ایشان بود. اگر کسی همه کارها، نگاه، رفتار، کردار، عبادت، مدیریت و گوش دادنش برای پروردگار باشد، حق تعالی او را کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: هر چه مقام و منزلت انسان بالاتر رود مسئولیت انسان بیشتر می‌شود، از همین رو سادات باید قدر سیادت خود را بیشتر بدانند و بنده نیز احترام ویژه‌ای برای سادات قائلم و همواره در برنامه‌ها و محافل آنان شرکت کرده و به دغدغه‌هایشان پاسخ‌گو بوده‌ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها