نماینده ولی فقیه در کردستان:

تربیت اساتید جوان دانشگاه مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: تربیت نیروی و اساتید جوان یکی از اقدامات مهم است که باید مورد توجه این دانشگاه قرار گیرد.
کد خبر: ۶۴۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 08January 2024

تربیت اساتید جوان دانشگاه مورد توجه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه فنی یزدان‌پناه سنندج اظهار اشت: تربیت نیروی و اساتید جوان یکی از اقدامات مهم است که باید مورد توجه این دانشگاه قرار گیرد.

وی فضای فیزیکی و تجهیزات دانشگاه فنی یزدان‌پناه سنندج را مطلوب عنوان کرد و افزود: مشکلات مطرح شده این دانشگاه را به مسئولان استانی و در صورت نیاز کشوری برای برطرف شدن منعکس خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر مهارت آموزی دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و علمی‌کاربردی از دانشگاه‌های کارآفرین است و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی مهارت کافی را جهت اشتغال داشته و به فکر کار کارمندی نباشند.

وی به راه اندازی نهاد رهبری در دانشگاه یزدان‌پناه اشاره و تصریح کرد: با راه اندازی واحد نهاد رهبری در این دانشگاه نیاز‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه از این طریق حل می‌شود.

رسیدگی به کتابخانه دانشگاه دختران یزدان پناه سنندج از دیگر موارد مهم و مورد تاکید نماینده، ولی فقیه در کردستان در این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار