نماینده ولی فقیه در کردستان:

نخبگان موتور پیشرفت جامعه هستند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: نخبگان موتور پیشرفت جامعه هستند و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها و رسیدن به جایگاه واقعی‌شان در بدنه اجرایی دولت یک ضرورت است.
کد خبر: ۶۵۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 10February 2024

نخبگان موتور پیشرفت جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جمعی از نخبگان علمی و ورزشی جامعه ایثارگری کردستان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «پورذهبی» در این دیدار بر بهره‌مندی از پیشنهادها و راهکار‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلف تأکید کرد و اظهار داشت: نخبگان موتور پیشرفت جامعه هستند که در طول تاریخ همیشه در تلاش و تکاپو بودند و استفاده از ظرفیت‌های آنان و رسیدن به جایگاه واقعی‌شان در بدنه اجرایی دولت یک ضرورت است.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدار با اشاره به آمار بالای شهدا و نخبگان شاهد و ایثارگر استان، به نقش و جایگاه والای نخبگان در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در دولت و جامعه تأکید کرد و آن‌ها را سرمایه و افتخار نظام و ملت دانست و اظهار داشت: شهدا و جانبازان با جانفشانی و ایثارگریشان موجب دفاع از انقلاب و آرمان‌ها شدند و امروزه نخبگان ایثارگر با دستاورد‌ها و افتخاراتشان در عرصه‌های مختلف موج توسعه و پیشرفت کشور هستند.

در ادامه این دیدار «علی مقیمی» فرزند جانباز و از نخبگان استان کردستان نیز به توان نخبگان در زمینه‌های مختلف اشاره و بر ضرورت توجه بیشتر دولت به این قشر و بهره‌مندی از پتانسیل و تجارب آن‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/ عباس جهانتاب

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار