نماینده ولی فقیه در کردستان:

خانواده‌های شهدا به صورت خانوادگی در برگزاری یادواره‌ها شرکت کنند

حجت الاسلام «پورذهبی» گفت: خانواده‌های معظم شهدا به صورت خانوادگی و با حضور اقوام و اعضای خانواده نسبت به برگزاری یادواره شهدای خانگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ - 19January 2024

خانواده‌های شهدا به صورت خانوادگی در برگزاری یادواره ها اهتمام داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان روز پنج‌شنبه در یادواره شهدای ۲۸ دی سنندج که به روز مقاومت و ایثار مردم کردستان در تاریخ کشور به ثبت رسیده است، با بیان اینکه شهدا در راه آرمان‌های خود به شهادت رسیدند، اظهار داشت: شهید به معنای کسی است که شاهد بر ظلم به خود بوده و نسبت به ظلمی که به او شده شهادت خواهد داد.

وی به اهداف برگزار یادواره شهدا اشاره کرد و افزود: یادواره شهدا با اهداف خاصی برگزار می‌شود که عدم فراموشی شهدا و نحوه شهادت آن‌ها از جمله این اهداف است.

حجت‌الاسلام پورذهبی مقایسه خود با شهدا و بهره‌مندی از راه و سیره آن‌ها را از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر برگزاری یادواره شهدا، یادآور شد: خانواده‌های معظم شهدا به صورت خانوادگی و با حضور اقوام و اعضای خانواده نسبت به برگزاری یادواره شهدای بصورت خانگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر مسئولان از کتاب ۲۸ «به‌فرانبار» (دی‌ماه در زبان کُردی) رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار