فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان:

شهدا برای صیانت از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند

سردار «ولی ئی» گفت: شهدا برای اسلام عزیز و برای صیانت از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و شهدا در دفاع از حرمین اهل‌بیت جان خود را تقدیم کردند.
کد خبر: ۶۶۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 08April 2024

شهدا برای صیانت از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «منصور، ولی ئی» فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان در یادواره شهدای رمضان سپاه بیت المقدس کردستان که شامگاه یکشنبه با حضور مسئولین استانی و خانواده معزز شهدا برگزار شد، اظهار داشت: آنچه امروز ایران اسلامی، اقتدار و عظمت دارد مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و خون شهداست و شهدای این استان مظلومانه‌تر بوده‌اند و ما به‌عنوان مسئولین وظیفه‌مندیم برای احیا و بزرگداشت شهدای خود این چنین مجالسی را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این ملت احتیاج دارد به یاد شهیدان، به نام شهیدان، به خاطره شهیدان، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که شهدا وقتی می‌روند، معنویتشان، صدایشان تازه بعد از رفتن بلند می‌شود، نطق شهدا بعد از شهیدشدن باز می‌شود، با مردم حرف می‌زنند، باید ما گوشمان سنگین نباشد تا بشنویم این صدا را.

ولی ئی ادامه داد: شهدا برای اسلام عزیز و برای صیانت از انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و شهدا در دفاع از حرمین اهل‌بیت جان خود را تقدیم کردند.

فرمانده لشکر ۲۲ بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: ۱۴ شهید در ماه مبارک رمضان در جهت حفظ امنیت به شهادت رسیدند و یکی از این شهدا «حاج عثمان جهانی» است که بر اساس اطلاعات موجود، ضدانقلاب به دنبال جذب‌کردن آن بود؛ اما وی به پیشمرگان مسلمان کرد ملحق شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار