تجلیل از منتخبان استانی جشنواره افتخار من در آذربایجان غربی

مراسم اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد و از منتخبان استانی این جشنواره تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۶۶۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ - 29April 2024

تجلیل از منتخبین استانی جشنواره افتخار من در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، آیین اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» امروز بصورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

«سید فضل اسماعیلی» مسئول پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه که با حضور منتخبین استانی این جشنواره برگزار شد گفت: جشنواره افتخار من هر ساله در ۴ بخش «فیلم کوتاه»، «فایل صوتی»، «عکس نوشته» و «خاطره» با هدف بیان خاطرات و شناخت خانواده‌ها از ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته طی فراخوانی که برای سومین دوره جشنواره افتخار من صورت گرفت ۱۳۸ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که بعد از داوری تعداد ۱۰ اثر منتخب و به مرحله کشوری راه یافت.

اسماعیلی متذکر شد: فرخوان چهارمین دوره جشنواره «افتخار من» نیز منتشر شد ه است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی و یا از طریق پیام رسان‌های ایتا و بله به شماره فضای مجازی ۰۹۹۲۳۱۸۸۸۵۸ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار