دعوت سپاه امام رضا (ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه

روابط‌عمومی سپاه امام رضا (ع) با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی خواست تا با حضور یکپارچه در راهپیمایی امروز یک‌بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم غزه به جهانیان اعلام کنند.
کد خبر: ۶۳۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 18November 2023

دعوت سپاه امام رضا (ع) از مردم برای شرکت در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزهبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در بخشی از این اطلاعیه آمده است، جنایت‌های این روزهای رژیم جعلی و نژادپرست صهیونیست علیه ملت مظلوم و بی‌گناه غزه مثل همیشه در سایه حمایت‌های استکبار جهانی و آمریکای ظالم صورت می‌گیرد که اگر این حمایت‌ها از جانب آمریکا و برخی از کشورهای حامی این رژیم نبود هیچ اثری از این رژیم جعلی در جهان باقی نمی‌ماند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ مجاهدان جبهه مقاومت و مردان قهرمان فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کردند که می‌شود با مقاومت و ایستادگی به پرونده این رژیم غاصب خاتمه داد چراکه از سوی مجامع به‌اصطلاح بین‌المللی و حامی حقوق بشر آبی برای مظلومان غزه گرم نمی‌شود.

در بخش پایانی این اطلاعیه با دعوت از آحاد مردم و به‌ویژه بسیجیان دلاور آمده است، بسیجیان استان خراسان رضوی همگام با سایر اقشار مردم با حضوری دشمن‌شکن و یکپارچه در راهپیمایی سراسری روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه و در آستانه هفته بسیج بار دیگر تنفر و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار