قابل توجه خبرنگارانی که اربعین به مهران می‌روند؛

صدور کارت تردد ویژه اعضای ستاد اطلاع رسانی اربعین

رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: برای خبرنگارانی که در طول ایام اربعین قصد حضور و فعالیت رسانه‌ای در مهران را دارند، کارت تردد ویژه اعضای ستاد اطلاع‌رسانی اربعین صادر می‌شود.
کد خبر: ۵۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ - 24November 2015

صدور کارت تردد ویژه اعضای ستاد اطلاع رسانی اربعین

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، عبدالحمید کرمی در گفتوگویی اظهار کرد: خانه مطبوعات استان بر مبنای مصوبه جلسه دوم کمیته اطلاعرسانی ستاد اربعین و درخواست مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مسئول رسیدگی و پیگیری این امر شده و همه خبرنگارانی که قصد دارند در مهران به وظیفه خطیر اطلاعرسانی حماسه اربعین اقدام کنند.

هر چه سریعتر با ارسال فایل اسکن شده عکس پرسنلی، درخواست خود را به ایمیل رسمی خانه مطبوعات استان به نشانی khaneh.matboat.ilam@gmail.com ارسال و یا با ارائه این مدارک به صورت کتبی به دفترخانه مطبوعات استان، زمینه حضور و مشارکت هرچه بهتر جامعه رسانهای استان در این حرکت خودجوش و ارزشی را فراهم آورند.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام در ادامه با اشاره به ضرورت داشتن کارت عضویت برای حضور در مهران و فعالیت رسانهای، عنوان کرد: به دلیل شرایط خاص و اعلامشده مرز مهران و ترافیک انسانی مسیر ایلام مهران، همه افراد شرکتکننده در این دوره لازم است اقدامات و پیشبینیهای لازم را درخصوص وسایل سفر، مدتزمان سفر و مدارک سفر مدنظر قرار دهند.

نظر شما
پربیننده ها