جمعه؛ اولین نشست خبری جشنواره عمار

اولین نشست خبری جشنواره عمار، روز جمعه، در جمع اهالی رسانه و با حضور مسئولان برگزاری آن، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ - 14October 2015

جمعه؛ اولین نشست خبری جشنواره عمار

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پس از اعلام فراخوان ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، اولین نشست خبری این جشنواره، روز جمعه، در جمع اهالی رسانه و با حضور مسئولان برگزاری آن، برگزار میشود.

در این نشست که با هدف اعلام اولویتها و تبیین محورهای ششمین دوره جشنواره عمار صورت میگیرد، نادر طالبزاده، دبیر، وحید جلیلی، مسئول شورای سیاستگذاری و سیدرسول منفرد، دبیر اجرایی جشنواره حضور خواهند داشت.

این نشست خبری، جمعه 24 مهر، از ساعت 14، در محل حسینیه هنر (واقع در خیابان 16 آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک 60) برگزار خواهد شد.

ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، در پنج بخش «فیلم»، «گرافیک»، «بازی های رایانه ای»، «لوح نگار، نقد و پژوهش های سینمایی»، و «فیلم ما»، برگزار میشود.

براساس فراخوان جشنواره، علاقهمندان، حداکثر تا 30 آبان فرصت دارند، با مراجعه به تارنمای AmmarFilm.irآثارشان را با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال 88»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ایران و آمریکا» و «حادثه هفتم تیر»، به عنوان موضوعات ویژه، به دبیرخانه جشنواره، ارسال نمایند.

ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه 94، همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار میشود و علاقمندان، جهت مشارکت در اکرانهای مردمی آن، میتوانند به وب سایت ammarportal.irمراجعه کرده و یا نام شهر خود را به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه 30001801 ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها