پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به مناسبت روز پاسدار؛

پاسداری یک فرهنگ عزت و افتخار است

اسدی به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ - 23February 2023

پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسداربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پاسداری، یک فرهنگ است؛ یک فرهنگ عزّت و افتخار است. پاسداری از دین و انقلاب - که امروز این معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجسّم است - صرفاً یک حرکت نظامی نیست؛ پاسداری، یک فرهنگ است؛ جنبه عقیدتی و سیاسی و فداکاری و مجاهدت دارد.» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

سوم شعبان خجسته سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار اسلام، سرور و سالار آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میمنت و فرخندگی این روز، نام پاسدار را بر آن نهاد و به عنوان امانتی در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار و ودیعه گذاشت.

در میلاد آن حضرت، ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک به ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران و آزادگان، ادای احترام می کنیم به روح پر فتوح همه شهدا و ایثارگرانی که خاطره جانفشانی و رشادت هایشان در حفظ و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و ایجاد اقتدار و شکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

سوم شعبان روز پاسدار را به تمامی نیروهای فعال در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مجاهدت خالصانه در راه حق و آرمان های الهی در دوره های مختلف از خود نشان داده اند تبریک عرض نموده و نقش آنان را در حفظ امنیت کشور و پاسداری از نظام اسلامی ارج می نهیم. برای تمامی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزیزان پاسدار از درگاه پروردگار آرزوی توفیق مسألت می نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار