رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

ناکامی رسانه‌های معاند در جنگ ترکیبی/ دشمنان به دنبال تضعیف اقتدار ایران هستند

غضنفرآبادی گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با دروغ‌پراکنی دنبال تضعیف اقتدار کشورمان هستند.
کد خبر: ۵۶۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 12December 2022

دنیا به اقتدار مردم ایران حسادت می‌کند/ آمریکا بیش از ۵۰۰ هزار کارتخواب داردحجت‌الاسلام والمسلمین «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به مصادیق جهاد تبیین، اظهار داشت: مردم باید با بررسی وضعیت فعلی کشور در حوزه آزادی‌های اجتماعی، استقلال سیاسی کشور، اقتدار نظامی و نسبت به گذشته قضاوت منصفانه‌ای داشته باشند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: دنیا امروز نسبت به اقتداری که مردم ایران کسب کرده‌اند حسادت می‌کند، بنابراین دشمنان درصدد هستند تا با تحقیر مردم ایران این اقتدار را تضعیف و از چشم بیاندازد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید به این درجه از بلوغ برسند که دروغ‌های کثیر دشمن هیچ تاثیری بر ما نمی‌گذارد و ذهنمان را نسبت به اقتدار و پیشرفت کشور منفی نکند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ناکامی رسانه‌های معاند در راه اندازی جنگ ترکیبی با استفاده از عناصر فریب خورده برای خدشه‌دار کردن نظام، قدرت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف خدمات بسیار ارزنده‌ای ارائه کرده است، گفت: بی‌انصافی است که خدمات نظام را نبینیم، اگر فقط بر روی موضوعات جزئی تمرکز کنیم درمی‌یابیم که وزنه خدمات جمهوری اسلامی تا چه میزان نسبت به نقاط ضعف و کم و کاستی‌ها سنگین‌تر است، موضوعات و مشکلاتی که امروز دشمن روی آن تمرکز کرده و آن‌ها را به بحران تبدیل کرده است در همه کشور‌های دنیا وجود دارد.

غضنفرآبادی اظهار داشت: موضوع فقری که امپراطوری رسانه‌ای تا این حد بر آن می‌دمند خوب است که در آمریکا مورد توجه و بررسی قرار گیرد، در آمریکا بیش از ۵۰۰ هزار کارتن‌خواب وجود دارد که در نوع خود بسیار قابل تأمل است، ما به حمدالله پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه موضوعات پیشرفت‌های زیادی داشتیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها