استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد؛

ضرورت امیدآفرینی در بحران‌ها با نگاه مثبت

استاندار خراسان‌رضوی گفت: طبیعی است که در بحران‌ها، کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما باید نگاه مثبت داشته باشیم و امیدبخشی کنیم و بعد از عادی‌شدن شرایط، با بررسی‌های کارشناسی برای رفع علت‌ها اقدام کنیم.
کد خبر: ۶۶۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 18May 2024

ضرورت امیدآفرینی در بحران‌هابه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در یکصد‌و‌شانزدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز در اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، با اشاره به جاری‌شدن سیل در استان و خساراتی که در مشهد و شهرستان‌های استان به وجود آمد، اظهار داشت: بر اساس گزارش هواشناسی، بارش‌های اخیر و پیشِ رو در استان طی پنجاه سال گذشته و در یک زمان کوتاه بی‌سابقه بوده و طبیعی است که امکانات و زیرساخت‌های ما را دچار چالش کند.

وی گفت: مهم این است که به‌سرعت مدیریت کنیم و رسیدگی به حادثه و آسیب‌دیدگان ناشی از حادثه را به‌سرعت و با همه ظرفیت‌ها و امکانات انجام دهیم. در وضعیت عادی، اقدامات جبرانی مربوط به زیرساخت‌ها دارای اهمیت است، اما تأکید داریم اقدامات پیشگیرانه انجام شده و امدادرسانی به‌سرعت انجام شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در ستاد بحران با حضور وزیر کشور، ابلاغ شد که همه دستگاه‌ها موظف هستند در هر نقطه‌ای، برای رفع هر مانعی که سیلاب را تشدید می‌کند، بدون توجه به اینکه مربوط به کدام دستگاه است، به‌سرعت اقدام کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: پیش‌بینی می‌شود در دو روز آینده هم این اتفاقات پابرجا باشد. هواشناسی اعلام کرد ممکن است وضعیت آب‌وهو‌ا و تراکم‌های آن عوض شود. همه عوامل تغییرپذیر هستند؛ مهم این است که ما آماده باشیم و آسیب‌ها را به‌سرعت کاهش دهیم.

نظری تصریح کرد: طبیعی است که در این وضعیت، کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما باید نگاه مثبت داشته باشیم و امیدبخشی کنیم و بعد از عادی‌شدن شرایط، با بررسی‌های کارشناسی برای رفع علت‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار