رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

آشوبگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شریک هستند

غضنفرآبادی گفت: بسیاری از کسانی که در این مدت دست به اغتشاشات زدند در ریخته شدن خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ شریک هستند.
کد خبر: ۵۵۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 31October 2022

اغتشاشگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شریک هستند«موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ابعاد حقوقی و قضایی واقعه تروریستی شاهچراغ اظهار داشت: کشورهای متخاصم مانند آمریکا و گروه‌های معاند که به تحریک مردم می‌پردازند و با صرف هزینه به اغتشاشگران فضای جامعه را ناامن می‌کنند، باید در محاکم بین‌المللی پاسخگوی اقدامات خود باشند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: عده‌ای متأسفانه مجری برنامه‌های کشورهای متخاصمی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که براساس نوع جرمشان باید رسیدگی‌های قضایی لازم انجام شود، معتقدم از این به بعد هر شخص در خیابان‌ها حضور پیدا کند و شعارهای ساختارشکنانه سر بدهد دیگر عنوان معترض بر آن صدق نمی‌کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: دستگاه قضایی از این پس باید با قاطعیت و جدیت تمام با اغتشاشگران برخورد کند، زیرا خواسته مردم برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه است.

وی با بیان اینکه حادثه تررویستی در حرم حضرت احمد بن موسی حجت را بر همگان تمام کرد، گفت: قطعاً محدود کردن نیروهای امنیتی به امنیت خود مردم آسیب وارد می‌کند، بسیاری از کسانی که در این مدت دست به اغتشاشات زدند در ریخته شدن خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی شاهچراغ شریک هستند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها