در تذکر‌های جداگانه‌ای از سوی نمایندگان خانه ملت مطرح شد؛

محکومیت فاجعه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) / تأکید بر لزوم حفظ وحدت، اقتدار و امنیت کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی خانه ملت امروز ضمن محکومیت فاجعه تروریستی حرم احمدبن موسی (ع) بر لزوم اتحاد در داخل و پاسداری از حریم امنیت و آرامش مردم تاکید کردند.
کد خبر: ۵۵۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 30October 2022

محکومیت فاجعه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) /تأکید بر لزوم حفظ وحدت، اقتدار و امنیت کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، تعدادی از نمایندگان خانه ملت در نشست علنی امروز یکشنبه (۸ آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی دستور امروز مجلس با محکومیت حادثه تروریستی حرم احمدبن موسی (ع) بر لزوم حفظ آرامش، امنیت و وحدت تاکید کردند.

در این نشست، مجتبی یوسفی نماینده اهواز اظهار داشت: شهادت مردم مظلوم، اما مقتدر ایران را تسلیت می‌گویم افرادی که به طفل صغیر و مادر بی دفاع رحم نمی‌کنند نشان دهنده ماهیت دموکراسی آن‌ها است. شهادت آن طفل مظلوم و مادر شریف را هم محکوم نمی‌کنم.

یوسفی افزود: نظام اسلامی پذیرای اعتراض است، اما صف اغتشاشگر از معترض جدا است و فاجعه شیراز نتیجه رفتار کسانی است که می‌خواهند در کشور امنیت نباشد.

وی با اشاره به ترور شهدای هسته‌ای و افزایش تحریم‌ها در سال‌های ۹۸ و ۸۸ و شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: هر وقت در کشور بی نظمی و آشوب ایجاد شد شاهد کاهش امنیت و وارد شدن خسارت به مردم بودیم و ان شاءالله اقتدار نظام اسلامی درس عبرتی باشد برای کسانی که بدانند ایران سوریه نمی‌شود.

در ادامه علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس نیز با تسلیت به خانواده شهدا و بازماندگان حوادث ماه‌های اخیر و به ویژه فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ، گفت: آقایانی که فریادشان بلند بود چرا در محکومیت فاجعه شیراز سکوت کردند و چرا در مورد شهید کردن کودک و مادر هیچ واکنشی نشان ندادند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ادامه داد: شکنجه و به شهادت رساندن جانسوز مدافع امنیت نشان داد آزادی که آن‌ها از آن صحبت می‌کنند شکنجه، قتل، دروغ و ... است و برخی در موضوعات مختلف موضع گیری کردند در این مورد حتی آه هم نکشیدند.

همچنین رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس نیز در واکنش به اقدام تروریستی حرم احمدی و محمدی، گفت: به خانواده شهدا عرض تسلیت دارم و ضمن محکوم کردن جنایات بزرگ حرم شاهچراغ که همه ما را داغدار کرد و نشان داد دشمنان این کشور به دنبال ضربه زدن به امنیت و آرامش مردم هستند تاکید می‌کنم خون شهدا موجب پایداری انقلاب، نظام و اسلام و ملت ایران خواهد شد.

میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی نیز، اظهار داشت: حضور مردم شیراز در تشییع پیکر شهدای فاجعه تروریستی پیام روشنی به همه مخالفان نظام اسلامی داشت و لازم است برای امنیت این کشور و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نشود.

اسحاقی یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت فاجعه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ شیراز، تاکید کرد: آتش خروش مردم دامن رژیم صهیونیستی آل سعود و آمریکا را خواهد سوزاند و وحدت کلید حل مشکلات مردم خواهد بود.

همچنین جعفر قادری نیز با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه شهدای حادثه شیراز، با محکومیت فاجعه تروریستی، گفت: از مردم استان فارس، شهر شیراز و مردم مشهد بابت حضور پرشور خود در تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ قدردانی و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار