جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

شهدا درس‌آموز مکتب اولیای الهی بودند

سردار «قربان‌زاده» گفت: شهيدان با الگو گرفتن از انبيا و اوليای الهی، درس جهاد، ايثار و شجاعت را به همگان آموختند؛ بر همین اساس بهترين الگو برای جوانان هستند.
کد خبر: ۵۴۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 12September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در منزل شهید «علی شبانی» با خانواده این شهید فراجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار قربان‌زاده در این دیدار اظهار داشت: شهدا برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خانواده شهدا بر فراق عزیزان خود صبر و شکیبایی کردند که ایستادگی آن‌ها ستودنی و قابل تقدیر است. 

وی افزود: شهيدان با الگو گرفتن از انبيا و اوليای الهی، درس جهاد، ايثار و شجاعت را به همگان آموختند؛ بر همین اساس بهترين الگو برای جوانان هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: آرامش و امنيت حاکم بر ایران اسلامی ثمره فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان است؛ بر همین اساس زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهیدان و جامعه ایثارگری باعث تداوم حركت انقلاب اسلامی خواهد شد. 

در پايان اين ديدار سردار قربان‌زاده با اهدا لوح تقدير از خانواده شهيد علی شبانی تجليل کرد.

در این دیدار سرهنگ «علی‌اکبر کیانی» فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان رشتخوار، سردار قربان‌زاده را در این دیدار همراهی کردند.

«علی شبانی» از کارکنان وظیفه فراجا جمعی کلانتری کاخک، ۲۲ شهریور ۱۳۸۰ در رشتخوار متولد شد؛ وی هشتم خرداد سال جاری حین اجرای عملیات و درگیری با اشرار و قاچاقچیان در استان خراسان جنوبی به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار