جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فعالیت‌های علمی کارکنان وظیفه فراجا موجب افتخار است

سردار «قربان‌زاده» گفت: فعالیت‌های علمی و رزمی سربازان در سراسر استان خراسان رضوی موجب افتخار و عزت انتظامی استان شده است.
کد خبر: ۵۴۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ - 23August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، ششمین دوره مراسم تحلیف و اعطای درجه و سردوشی فراگیران آموزشی آموزشگاه علمی تخصصی جواد الائمه (ع) فراجا با حضور سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی و اعضای شورای تأمین شهرستان سبزوار در این آموزشگاه برگزار شد.

سردار ابراهیم قربانزاده در این مراسم اظهار داشت: در اولین سالگرد آغاز بکار این آموزشگاه شاهد آموزش مستمر و کیفی سربازی هستیم.

این مقام ارشد انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت پنهان است، افزود: با توجه به شرایط ژئوپولوتیک استان خراسان رضوی و همجواری آن با کانون‌های تولید مواد مخدر جهان، این استان امن و اقدامات پلیس مقتدر خراسان رضوی در مقابله با اشرار و اراذل و اوباش و سوداگران مرگ قهری، جدی و ضربتی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: تلاش‌های بی‌دریغ پلیس استان در تعطیلات ملی، مذهبی و همراهی پلیس با مردم و اقدامات ویژه در مقابله با ویروس منحوس کرونا و اجرای محدودیت‌ها در ایام شیوع این بیماری از دستاوردی بزرگ در راستای افزایش رضایتمندی و ارتقا سلامت شهروندان است.

قربانزاده تأکید کرد: فعالیت‌های علمی و رزمی سربازان در سراسر خراسان رضوی موجب افتخار و عزت انتظامی این استان شده و امروز شاهد افتتاح نمایشگاهی دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین بر مبنای فعالیت‌های علمی و عملی سربازان آموزشی این آموزشگاه هستیم که امید است اینگونه اقدامات در قالب طرح ایده‌ای موفق، توسط دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان بررسی و مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار