جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی ریشه در باورهای عمیق ایمانی دارد

سردار «قربان‌زاده» گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های امامین انقلاب از اعتبار و عزتی برخوردار است که ریشه در اعتقادات، باورها، ایمان قلبی و تقوای مردم دارد و برای اهتزاز این پرچم اقتدار شهدا، خون پاک و مطهر خود را نثار کرده‌اند که دشمنان انقلاب از درک این حقیقت عاجز هستند.
کد خبر: ۵۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷ - 23May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز با حضور منزل شهید حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی قوچانی» با خانواده این شهید روحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار قربان‌زاده در این دیدار اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی حاصل جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و رشادت و شجاعت همه رزمندگان و مجاهدان بوده که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، ملت غیور ایران غیرتمندانه پای آرمان‌های آن ثابت قدم ایستاده و گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود هستند.

وی افزود: امروز این انقلاب مردمی از اقتدار و عظمتی برخوردار است که لرزه بر پیکر استعمارگران یاوه‌گو و معاندان انقلاب اسلامی انداخته و به خیالی خام از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به این حکومت اسلامی استفاده می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های امامین انقلاب از اعتبار و عزتی برخوردار است که ریشه در اعتقادات، باورها، ایمان قلبی و تقوای مردم دارد و برای اهتزاز این پرچم اقتدار شهدا، خون پاک و مطهر خود را نثار کرده‌اند که دشمنان انقلاب از درک این حقیقت عاجز هستند.

انقلاب اسلامی ریشه در باورهای عمیق ایمانی دارد

قربان‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید حجت‌الاسلام موسوی قوچانی گفت: شهادت اجر مقاومت و استقامت مجاهدان فی‌سبیل‌الله و معنای واقعی جهاد در راه خدا است.

وی در پایان تأکید کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا توفیقی بزرگ برای همه ماست و به‌عنوان یک تکلیف باید به آن توجه و اهتمام داشته باشیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ «علیرضا هراتی‌مطلق» امام جمعه شهرستان قوچان و سرهنگ پاسدار «علی زرقانی» فرمانده سپاه شهرستان، سردار قربان‌زاده را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار