جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

کسب اعتماد عمومی، افتخار فراجاست

سردار «قربان‌زاده» گفت: پلیس بیشترین مواجهه و ارتباط را با مردم دارد و طبق نظرسنجی‌های مراجع علمی، فراجا در بین سازمان‌ها در رتبه برتر قرار گرفته که این موفقیت نشان از مقبولیت و اعتماد مردم به پلیس دارد.
کد خبر: ۵۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 19June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی که امروز با حضور مسئولان عالی استانی، نظامی و انتظامی در مجتمع فرهنگسرای ترافیک مشهد برگزار شد، اظهار داشت: قانون‌مداری، مردمداری و توسعه‌محوری ارکان خدمتگزاری در پلیس راهور است.

وی افزود: هوشمندسازی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی دستاورد‌های حائز اهمیت و چشمگیری را پلیس راهور داشته است.

این فرمانده ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مأموریت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با موادمخدر، مقابله با اراذل و اوباش، پیشگیری و مقابله با جرایم و دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی بسیار متنوع و خطیر است.

قربان‌زاده گفت: تلاش کارکنان انتظامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و مقابله جدی با این بیماری که تمهیدات، تهدیدات و محدودیت‌های زیادی را در کنار یکی از مأموریت‌های فراجا قرار می‌داد گواهی بر این ادعا است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: بی‌تردید جهاد بزرگ خدمت در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به‌خصوص خدمات شایسته فرماندهی انتظامی استان و به‌ویژه تلاش و مجاهدت کارکنان ایثارگر پلیس راهور استان از جلوه‌های بارز رشادت، از خودگذشتگی و خدمتگزاری به مردم بود.

وی تصریح کرد: پلیس بیشترین مواجهه و ارتباط را با مردم دارد و طبق نظرسنجی‌های مراجع علمی، فراجا در بین سازمان‌ها در رتبه برتر قرار دارد و این نشان از مقبولیت و اعتماد مردم به پلیس است.

قربان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به سرعت عمل و عملیات هوشمند ضربتی پلیس برای دستگیری عاملان سرقت صندوق امانات بانک ملی در تهران اشاره کرد و یادآور شد: این تلاش و عزم راسخ برای برقراری نظم و امینت مایه افتخار و مباهات پرچمداران ولایت در کشورمان است.

این فرمانده ارشد انتظامی تأکید کرد: خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی در خراسان رضوی الگوی واقعی خدمت است.

در این آیین از زحمات سرهنگ «حمیدرضا دهنوی» که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تجلیل و سرهنگ «علی‌اکبر غلامی» به‌عنوان سرپرست رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار