مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

روابط عمومی‌ها در خاکریز خود از سنگر فضای مجازی غافل نشوند

سردار مرادحاجتی گفت: نیروهای فعال و تخصصی حوزه روابط عمومی باید بکوشند از یک سو بستر اطلاع رسانی حداکثری و به موقع سازمان خود را به افکار عمومی برسانند و از طرفی تشریح و تبیین اهداف پلید دشمنان را برملا سازند.
کد خبر: ۶۶۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 16May 2024

روابط عمومی‌ها در خاکریز خود از سنگر فضای مجازی غافل نشوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات، مردمی سازی در عرصه روابط عمومی‌ها را یک ضرورت جهت مقابله با تهاجم فرهنگی رسانه‌ای دشمنان دانست.

در متن پیام سردار مرادحاجتی آمده است:

روز روابط عمومی و ارتباطات بدون تردید تنها یک روز ساده در تقویم رسمی کشور نیست. امروزه حوزه فعالیت روابط عمومی بیش از پیش حائز اهمیت است و شناسایی هیچ ارگانی بدون برخورداری از یک مجموعه حرفه‌ای و کارآمد در این حوزه قابل تصور نیست. امروز در حالی مجموعه‌های روابط عمومی بیش از گذشته دارای اهمیت هستند که مردم ما به خوبی فتنه و تهاجم رسانه‌ای سالیان اخیر دشمنان را به یاد دارند و چه بسا یکی از دلایل مهم بروز چنین فتنه‌ای؛ ضعف و انفعال در حوزه روابط عمومی‌ها و رسانه‌های داخلی در شفاف سازی و بیان حقایق به مردم بود، چنانچه اگر در همان زمان پشت پرده اهداف پلید دشمنان به ظاهر دلسوز، برای مردم بازگو، تشریح و تبیین می‌شد، دشمنان خیلی سریع رسوا می‌شدند و شعله اغتشاشات خیلی زودتر فروکش می‌کرد.

حضور فعال و جهادی اهالی رسانه و ارتباطات در جنگ غزه و شهادت جمعی از خبرنگاران در این کارزار نابرابر باعث شد که امروزه دانشگاه‌های سراسر دنیا به حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند و فریاد آزادیخواهی ملتی را سر بدهند که تا چندی پیش تنهاترین امت مظلوم دنیا بودند.

نیروهای فعال و تخصصی حوزه روابط عمومی باید بکوشند از یک سو بستر اطلاع رسانی حداکثری و به موقع سازمان خود را به افکار عمومی برسانند و از طرفی تشریح و تبیین اهداف پلید دشمنان را برملا ساخته و در این مسیر نباید از ظرفیت مهمی همچون فضای مجازی غافل شوند. 

 الگوی مردمی بودن حوزه روابط عمومی ضمن محقق ساختن شعار سال می‌تواند این حوزه را به واسطه مشارکت حداکثری مردم در اطلاع رسانی، تولید محتوا و غیره، نه در موضع پدافندی که در موضع آفندی قرار دهد و ضمن افشای تبلیغات دروغین دشمن، آنها را حتی همچون امروز در سطح بین‌المللی خوار و رسوا سازد.

این جانب این روز ارزشمند و این مناسبت مهم و اساسی را به همه فعالان این عرصه به خصوص در حوزه دفاع مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم که تلاشگران این جایگاه تاثیرگذار بتوانند در انتقال و انتشار حداکثری مفاهیم فرهنگی و تبلیغاتی دفاع مقدس و مقاومت به رسالت شان عمل نموده و این برهه از تاریخ کشور را آنچنان که شایسته است در ذهن‌ها تداعی کرده و در دل‌ها به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها