نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

رفتار و اقدامات دینی باید همراه با نرمش و اعتدال باشد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه سرمایه‌های اجتماعی از متانت سرچشمه می‌گیرند، گفت: رفتار و اقدامات دینی باید با نرمش و اعتدال باشد؛ چراکه نگاه دینی نیازمند متانت و لطافت است.
کد خبر: ۵۳۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ - 28June 2022

رفتار و اقدامات دینی باید همراه با نرمش و اعتدال باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان، در شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) با وقار و اخلاق، انسان‌ها را هدایت می‌فرمودند، اظهار داشت: سرمایه‌های اجتماعی از متانت سرچشمه می‌گیرند؛ لذا مسئولان باید با آرامش و متانت در مسیر اجرای سیاست‌ها قدم بردارند.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: رفتار و اقدامات دینی باید با نرمش و اعتدال باشد؛ چراکه نگاه دینی نیازمند متانت و لطافت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به وضعیت حجاب و عفاف هم گریزی زد و گفت: اگر شاهد بدحجابی در جامعه هستیم به معنای بی‌دینی نیست؛ بلکه بخاطر تغییر سبک زندگی است.

وی عنوان کرد: رفع همه مشکلات در گرو پول و اعتبار نیست و وضعیت حجاب هم با برخورد‌های سلبی درست نمی‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: به بیان رهبر معظم انقلاب، بدحجابی نقص ظاهر است و این می‌طلبد موضوع حجاب و عفاف با کار فرهنگی سامان داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اضافه کرد: توجه به فرهنگ از مهم‌ترین دغدغه‌هاست؛ اما متاسفانه برخی از مدیران شخصاً در این جلسه شرکت نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حوزه فرهنگ، مدیران شخصاً در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور داشته باشند در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مظلوم واقع شدن فرهنگ، گفت: ظالمان به فرهنگ باید شناسایی و با آنان برخورد شود.

وی اذعان کرد: فرهنگ از مهم‌ترین موضوعات جامعه ماست و لذا نباید نگاه اداری به آن داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: باید از سرمایه‌های اجتماعی بیشتر بهره بگیریم و نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی به ویژه کارآفرینان بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار