نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

«دینداری و تدین» از خصوصیات انقلابی بودن یک دانشجوی بسیجی است

حجت‌الاسلام پورذهبی «دینداری و تدین» را ویژگی دانشجوی بسیجی انقلابی خواند و گفت: انضباط فکری، کاری و رفتاری لازمه انقلابی بودن دانشجویان بسیجی است.
کد خبر: ۵۲۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱ - 19June 2022

«دینداری و تدین» از خصوصیات انقلابی بودن یک دانشجوی بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز (یکشنبه) در سومین نشست شورای فرماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در سنندج به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان بسیجی باید با تحولات فرهنگی جامعه همراه باشند و برای جلوگیری از نفوذ هجمه‌های فرهنگی غرب تلاش کنند.

وی افزود: دانشجویان و اساتید باید برای ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند که این اقدام نیازمند فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی روابط و رفتار نادرست و فضای آلوده مجازی را خطرات پیش روی جامعه است عنوان و تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید به ایجاد جذابیت‌های دینی و فرهنگی بپردازند و دیگران را مجذوب این مکتب کنند.

وی به تشکل‌های بسیج دانشجویی در انجمن‌های علمی اشاره کرد و گفت: دانشجویان بسیجی با حضور در این تشکل‌ها در راستای انجام کار فرهنگی به عنوان هدایتگر نقش داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان «انقلابی» بودن را لازمه تشکل‌های بسیجی و از دیگر رسالت‌های دانشجویان عنوان کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، دانشجویان بسیجی ضمن انقلابی بودن، دارای سواد و از لحاظ علمی از دیگر دانشجویان در سطح بالاتری باشند.

حجت‌الاسلام پورذهبی «دینداری و تدین» را ویژگی دانشجوی بسیجی انقلابی خواند و افزود: انضباط فکری، کاری و رفتاری لازمه انقلابی بودن دانشجویان بسیجی است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن دانشجویان بسیجی مستلزم حرکت، تحرک و تعقل آنان است و یادآور شد: دانشجویان باید کنشی عمل کنند نه واکنشی؛ و این در حالی است که اغلب در مقابل وقایع واکنشی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به چالش های موجود در دانشگاه نیز اشاره داشت و افزود: برخی با تمام توان تلاش می کنند دانشجویان را در دانشگاه ناامید کنند، بنابراین ایجاد امید و نشاط در دانشگاه و جامعه، از وظایف اساتید و تشکل های بسیجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار