مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان:

ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار سردار سلیمانی است

«کرمی» گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات، یادگار سردار سلیمانی است و با نگاه عظیمی که ایشان داشتند، رفتار و عمل سردار سلیمانی تبدیل به مکتب سردار سلیمانی شده و این کار بزرگی است.
کد خبر: ۵۲۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 09June 2022

ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار سردار سلیمانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا کرمی» مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان امروز در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان کردستان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان با بیان اینکه خادمین خادمان اهل بیت (ع) هستیم، اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات، یادگار سردار سلیمانی است و با نگاه عظیمی که ایشان داشتند، رفتار و عمل سردار سلیمانی تبدیل به مکتب سردار سلیمانی شده و این کار بزرگی است.

وی افزود: تفکر شهید سلیمانی نشان می‌دهد که ما باید با همکاری همه ظرفیت‌ها و دستگاه‌ها با جذب حداکثری جلو برویم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با اشاره به اینکه این ستاد از ۱۰ سال گذشته فعالیت خود را در استان آغاز کرده است، گفت: در گذشته تاکنون، یک جلسه هیئت امنا تشکیل نشده که امروز نخستین جلسه آن را برگزار کرده و متناسب با برنامه‌ها، برنامه‌ریزی و کمیته‌ها را تشکیل خواهیم داد که با اولویت‌بندی و متناسب با نگاه بومی و محله‌ای تدوین خواهد شد.

وی از تلاش برای جذب کمک‌های مردمی برای پشتیبانی و ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال بر اساس پیش‌بینی‌های قریب به ۵ میلیون زائر خواهیم داشت که احتمالا به دلیل شرایط وضعیت هوا و گرما، مقداری ترددها با مشکل موجه شود که باید خدمات خوب به زائران ارائه شود.

کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی موکب ویژه اهل سنت در کنار سایر موکب‌های استان افزود: در سال‌های گذشته ۴ موکب اربعین در کردستان فعالیت داشته که از این تعداد ۲ موکب اسکان دو هزار نفری و تغذیه پنج هزار نفری را تقبل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات در سطح استان خوب معرفی نشده و گاهی مردم به دلیل برخی شبهات از همکاری با این ستاد استقبال نمی‌کنند، عنوان کرد: یقیناً کمک به بازسازی و توسعه عتبات عتبات یکی از برنامه‌های اولویت‌دار بوده و در همین راستا ستادها را در سطح روستاها نیز فعال خواهیم کرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با درخواست از افراد خیر برای کمک و جذب حمایت‌های مالی ابراز داشت: شهروندان اگر نذوراتی دارند می‌توانند در قالب نقدی و غیرنقدی به این ستاد اهدا تا متناسب با برنامه‌ها و سیاست‌ها هزینه شود.

کرمی یادآور شد: ما در ستاد بازسازی عتبات عالیات تمام همت مادی و معنوی خود را به کار گرفته که بهره‌گیری از نقش علمای اهل سنت و توجه به تقویت موکب‌ها و ظرفیت بانوان با هدف ترویج برنامه‌های این ستاد از جمله اقدامات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار