فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

لزوم تقویت موکب‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران حسینی

سردار «حسینی» گفت: می‌توانیم از همه ظرفیت‌ها به ویژه خیران جهت تقویت موکب‌ها فعلی استان کردستان به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران حسینی استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 09June 2022

لزوم تقویت موکب‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان کردستان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان به راه‌اندازی موکب زائران حسینی اشاره کرد و اظهار داشت: می‌توانیم از همه ظرفیت‌ها به ویژه خیران جهت تقویت موکب‌ها فعلی استان کردستان به منظور خدمات‌رسانی بهتر به زائران حسینی استفاده کنیم.

وی به تشکیل جلسه با خیرین در خصوص تقویت موکب‌های فعال اشاره کرد و افزود: با توجه به فاصله نزدیک مرز خسروی با استان کردستان، باید با برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه این مراسم تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه اهل سنت نیز همانند اهل تشیع  محب اهل بیت(ع) هستند، گفت: با توجه فصل برداشت محصولات باغی و زراعی در استان، کسانی که تمایل به کمک به برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات در استان دارند، می‌توان از محصولات آنان جهت خدمت‌رسانی به زائران استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول یکسال گذشته در راستای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات ماهیانه بخشی از حقوق نیروها و بازنشسته‌های سپاه کردستان با درخواست و تمایل شخصی خودشان به حساب ستاد بازسازی واریز شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: ستاد عتبات عالیات با همکاری همه ظرفیت‌ها و دستگاه‌ها  برگزار و در جلسات بعدی از مسئولان سایر دستگاه‌ها برای حضور دعوت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار