نماینده ولیفقیه در استان کردستان:

خدمت به ساحت مقدس امام حسین (ع) مطلوب هر انسان آزاده‌ای است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: خدمت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مطلوب هر انسان آزاده‌ای است و در این هزار و چند سالی که از شهادت امام حسین (ع) گذشته شور حسینی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۲۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ - 09June 2022

خدمت به ساحت مقدس امام الحسین(ع) مطلوب هر انسان آزاده‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز در دیدار با اعضای هیئت امنای ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان کردستان با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات باید مردمی باشد، اظهار داشت: این ستاد جهادی، عشقی و دلی است و عاشقان و دلدادگان سید و سالار شهیدان و خیران خودشان پای کار هستند.

وی افزود: همه ما خود را نوکر امام حسین (ع) دانسته و به آن افتخار می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر گام برداشته و الطاف حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) شامل حالمان شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) درس ایثار و از خودگذشتگی به جامعه بشریت داد و به همین دلیل نامش همیشه ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: خدمت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مطلوب هر انسان آزاده‌ای است و در این هزار و چند سالی که از شهادت امام حسین(ع) گذشته شور حسینی همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر تولید محتوا و معرفی شخصیت امام حسین (ع) تاکید کرد و گفت: باید پرداختن به شخصیت والا و الهی امام حسین (ع) و متبرک بودن و هزینه‌ کرد در این حوزه برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار