نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

امید به زندگی و آینده را با کار فرهنگی نهادینه کنیم

ماموستا «رستمی» با تاکید بر اینکه باید امید به زندگی و آینده را در با کار فرهنگی در جامعه نهادینه کنیم، گفت: استان کردستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف برخوردار بوده که در صورت توجه و به‌کارگیری آن‌ها، باعث امید و رفع مشکلات خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ - 28June 2022

امید به زندگی و آینده را در با کار فرهنگی نهادینه کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در جامعه با انجام کارهای فرهنگی، اظهار داشت: باید همه مسلمانان شیعه و سنی دست به دست هم داده و اختلافات را ریشه‌کن کنند.

وی افزود: یک فرهنگ کامل و جامع شامل کار و تلاش برای توسعه، آبادانی، تولید و رسیدگی به نقاط محروم است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه هر جوان آگاه در محاصره ناآگاهی قرار دارد، گفت: جوانان باید خود را برای آینده قوی و مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه کسی که در جامعه فساد کرده، مرتکب منکرات می‌شود، افزود: نباید نسبت به مشکلات کنونی بی‌تفاوت باشیم؛ چراکه همه ما در این حوزه مسئول هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر مردمی بودن کارگزارن نظام و جلوگیری از هرگونه ناامیدی در جامعه تاکید و بیان کرد: نباید هیچ فاصله‌ای میان اقوام و مذاهب ایجاد کنیم.

وی تقویت سرمایه‌های اجتماعی را ضروری دانست و اظهار داشت: هر چقدر از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود، به حل مسائل اجتماعی کمک کرده و باید زمینه‌های رفع موانع تولید را فراهم‌ کنیم.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه باید امید به زندگی و آینده را در با کار فرهنگی در جامعه نهادینه کنیم، عنوان کرد: استان کردستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف برخوردار بوده که در صورت توجه و به‌کارگیری آن‌ها، باعث امید و رفع مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها