رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

نام‌گذاری محور اصفهان _ شاهین‌شهر به نام شهید سرلشکر زاهدی

«نورصالحی» از نام‌گذاری محور اصفهان _ شاهین‌شهر به نام شهید سرلشکر «محمدرضا زاهدی» خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ - 12May 2024

نام‌گذاری محور اصفهان _ شاهین‌شهر به نام شهید سرلشکر زاهدیبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمد نورصالحی» رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز (یکشنبه) در یکصدوسی‌‌ودومین نشست علنی این شورا اظهار داشت: پس از شهادت شهید زاهدی، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در طرحی دوفوریتی نام‌گذاری محور اصفهان - شاهین‌شهر از مبدا میدان استقلال را به نام این شهید به تصویب رساندند و امروز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر و همکاران ما در شهرداری اصفهان، آیین نام‌گذاری این محور صورت گرفت. 

وی ادامه داد: این چهل روز برای ملت ایران و خانواده این شهید عزیز سنگین بود اما از سوی دیگر خون این شهید و همراهانش برکت داشت، به‌گونه‌ای که با انجام عملیات وعده صادق، برای نخستین‌بار درسی به اسرائیل و آمریکا داده شد که دیگر جرات این خباثت‌ها را نداشته باشند. 

امروز و همزمان با چهلمین روز شهادت این شهید راه قدس، آئین رونمایی از تابلوی این محور، با حضور شهردار منطقه 12 اصفهان، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و فرماندار این شهر و دیگر مسئولان شهری، صورت گرفت.

مراسم رونمایی از تابلوی این محور به صورت زنده و مستقیم در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور خانواده شهید زاهدی پخش شد.

انتهای پیام/      
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار