مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

لازمه تداوم انقلاب اسلامی عمل به سیره حسینی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: برای تداوم حرکت رو به‌پیش انقلاب اسلامی صرف گفتن ذکر یا حسین کافی نیست بلکه باید تا دست‌یابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی همراه با حضرت سیدالشهدا (ع) در این مسیر گام برداریم.
کد خبر: ۵۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴ - 06March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در نشست بصیرتی ویژه کارکنان اداره‌کل حفظ آثار استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری عنوان پرافتخاری است که حضرت امام خمینی (ره) آن را به فرزندان خود در نهاد مقدس سپاه پاسداران اهدا کردند.

وی بابیان اینکه پاسداری رسالت انبیاء، اولیا دین و تکلیف همگان است، افزود: اسلام، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیاز به پاسداری دارد که اگر این مهم مورد غفلت قرار گیرد دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد خواهند کرد.

این مسئول تأکید کرد: آحاد کسانی که دل درگرو اسلام دارند و در راه رضای خدا جهاد می‌کنند پاسدار دین هستند چه لباس سپاه به تن داشته و یا لباس دیگری برای خدمت به اسلام به تن کرده باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز داشت: لباس، هویت پاسداری و ویژگی‌های تشکیلاتی که به سپاه پاسداران اختصاص پیداکرده تاج افتخار این نهاد انقلابی است و تکلیف پاسداران را مضاعف کرده است.

یوسفعلی‌زاده گفت: برای تداوم حرکت رو به‌پیش انقلاب اسلامی صرف گفتن ذکر یا حسین کافی نیست بلکه باید تا دست‌یابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی همراه با حضرت سیدالشهدا (ع) در این مسیر گام برداریم.

وی با تأکید بر اینکه در انقلاب اسلامی مکتب سیدالشهدا (ع) تکثیر شد، تصریح کرد: مکتب بسیج و مکتب شهید سلیمانی تعابیر متفاوتی از یک مفهوم ثابتی هستند که برای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن‌ها استفاده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمسک به دین و اولیای دین، بصیرت، ایثار، مقاومت، دشمن‌ستیزی از مهم‌ترین ارزش‌های دفاع مقدس و حماسه‌سازان آن به شمار می‌رود. پاسداران که لباس پاسداری از انقلاب اسلامی را بر تن دارند باید مزین به این ویژگی‌ها باشند و در مسیر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ مجاهدتی دریغ نکنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: یکی از مضامینی که اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان دنبال می‌کند این است که مروج روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه با تأسی به فرهنگ دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و مقاومت باشد.

یوسفعلی‌زاده گفت: برای ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت با صد زبان و با بهره‌گیری از هنر، ادبیات، فضای مجازی و رسانه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار