شهید موسوى: برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید

شهید محمد موسوى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از شما می‌خواهم دعا کنید برای فرج مولا و آقایمان امام زمان (عج).»
کد خبر: ۵۰۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 02March 2022

شهید موسوى: برای فرج امام زمان (عج) دعا کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد موسوی

«بسمه تعالى

شهید قلب تاریخ است.

به روشنى می‌بینم که اسلام دارد تولدى دوباره می‌یابد و این بار تولد اسلام در ایران است نه در عربستان اصلی‌ترین عامل این حیات دوباره وجود پربرکت نایب به حق امام زمان (عج) خمینى کبیر است که مایه امیدهاى بزرگ در میان همه مستضعفان جهان و تمام عدالتخواهان است امامی که از رخش نور خدا تجلى می‌کند و هستى را و این زندگى تاریک را و اعمال پرگوهر فطرت و جان انسان را گرمى و روشنائى و عشق و امید، آگاهى و خودآگاهى می‌بخشد و به همه چیز معنى می‌بخشد.

سپاس مى گویم خداوند رحمان را و شکرگزار او هستم که حیات مرا در این برهه از زمان قرار داد و به من شناختى عطا فرمود که خط امام را که خط سلسله هابیلیان است انتخاب کنم و جاى بسى افتخار است و باعث مباهات من در دنیا و آخرت است.

برادران بدانید که معجزه خلقت و حیات و حرکت در ایران سر زده و از همه سو شب قدر است و مطلع فجر نزدیک؛ برادران عزیز وصیت نامه حقیر مختصر است، زیرا هر چه با خود می‌اندیشم که از چه بنویسم و با که سخن بگویم، نمی‌دانم، زیرا سابقون گفتنی‌ها را گفته‌اند و نوشتنى‌ها را نوشته‌اند و در عمل هم از ما سبقت گرفته‌اند.

برادران عزیز من به آثار اعجاب‌انگیز دعا سخت معتقدم و عقیده دارم اگر دعا با تمام شرایطش و با شدت و تداوم و اخلاص همراه باشد هر چه را بخواهد به دست می‌آورد و بر هر در بسته‌اى بکوبد به رویش گشوده می‌شود ولى در عمل از همه شما توفیقم کمتر و محرومیتم از آثار دعا از همه شما بیشتر بدین سبب محتاج دعایم و از شما می‌خواهم که دعا کنید برای فرج مولا و آقایمان امام زمان (عج) طول عمر بابرکت رهبر کبیر انقلاب.

برادران علاقمند در دنیا به چند چیز بود که کسانى که با من آشنائى کامل دارند شاید بدانند.

۱ـ قرآن و از میان آن به سوره (الرحمن و واقعه) علاقه زیادى داشتم ۲ـ به مصیبت حسین که از میان شهداى کربلا علاقه وافرى به علمدار حسین داشتم و آرزویم شهادتى، چون شهادت پرچمدار کربلاست. ۳ـ و در میان اسراى کربلا زینب را که از خدا می‌خواهم به خواهرم و همسرم و مادر همسرم که جاى مادر خودم است صبرى زینبى عطا بفرماید، ۴ـ از میان دعا‌ها به مناجات شعبانیه خدایا حسن نظر خود را در آنچه به تو شکایت کردم به من ابلاغ کن و حلاوت استجابت آنچه از تو خواسته‌ام بمن بچشان.

از تمام برادران و خواهران و کسانی که مرا مى شناسند و حقى بر گردن من دارند طلب بخشش می‌کنم و طلب حلالیت دارم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار