مروری بر وصیت‌نامه شهید «فرخى»

شهید محمدرضا فرخى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده: «با دقت به سخنان رهبر گوش فرادهید که راه او راه سعادت و انحراف از آن خسران دنیا و آخرت را به دنبال دارد.»
کد خبر: ۵۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ - 05March 2022

شهید فرخى: به سخنان رهبر گوش فرادهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمدرضا فرخی

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله.

آنان که به دین اسلام گرویدند و از وطن خود مهاجرت کردند و در راه خدا جهاد نمودند آنان امید به رحمت خداوند دارند.
سوره بقره آیه ۲۱۸

اى امتى که فرزندان پاک و مخلص خود را تقدیم انقلاب اسلامى کردید، شما که با کافران دین خداوند به مبارزه برخاستید و لباس ذلت را بیرون آوردید و لباس خونین اباعبدالله (ع) را بر تن کردید و لحظاتى از نبرد با اتحاد و کفر نایستادید، شما که همیشه فریادتان با امام خمینى است، راهتان با امام خمینى و دعایتان بر امام امت است، این پیروزى در برابر کفر را بر شما تبریک می‌گویم.

شما را به کلام خدا قسم، شما را به پیامبران بزرگ اسلام قسم امام عزیزمان را یارى کنید، مرجع عزیزمان را یارى کنید.

امت حزب‌الله! زمان، زمان حساس است، جنگ میان حق و باطل با تمام قوا ادامه دارد، دشمنان داخلى و خارجى علیه این انقلاب در لواى اسلام ولى مخالف ولایت فقیه توطئه می‌کنند بر شماست که در صحنه باشید و شجاعانه و صبورانه با این عوامل کفر بستیزید؛ به دشمن امان ندهید همانا پیروزى از آن اسلام است.

مقاومت را فراموش نکنید که خداوند با صبر پیشه‌کنندگان است در این شرایط تاریخى خداوند تبارک و تعالى بار سنگین زنده نگاه داشتن اسلام را بر دوش ملت مسلمان ایران گذاشته و ما را در بوته آزمایشی عظیم قرار داده که این مطلب را شهداى بسیارى بخصوص در این چند سال اخیر به نحو مختلفى بیان کرده‌اند.

اگر مقاومت‌هاى ما نباشند همانطور که امام فرمودند بیم آن می‌رود که زحمات شهدا به هدر رود اگر چه آن‌ها به سعادت رسیدند و راه خدا را پیمودند.

با تجربه‌هایى که ما از صدر اسلام داریم مى‌بینیم به خاطر عدم آگاهی؛ مسلمین چطور از مسیر اسلام منحرف شدند که باید براى ما درس عبرت باشد پس با دقت کلمات روح خدا که خط او خط رسول خداست را گوش فرادهید که امروز کلام و راه ایشان معیار است راه او راه سعادت و انحراف از راهش خسران دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

من با تمام وجود بر این اعتقادم که شناخت و مبارزه با جریان‌هایى که بین مسلمین سعى در انحراف کشیدن انقلاب اصیل و مکتبى ما دارند به مراتب حساس‌تر و سختتر از مبارزه با رژیم غاصب صدام و آمریکاست؛ و سفارش دیگرم به برادران آگاه و متعهد جامعه این است که سعى کنند توده مردمى را که عاشق انقلاب هستند را از نظر اعتقادى و سیاسى آماده سازند تا بتوانند جریان‌هاى انحرافى را شناسایى کنند که شناخت مردم در تداوم انقلاب اسلامى حیاتى است. مبارزه تا وقتى ادامه دارد که پرچم سبز لا اله الا الله بر فراز کاخ سفید آمریکا و کاخ کرملین شوروى به اهتزاز درآید.

در خاتمه پس از حمد خدا و طلب استغفار از او که برگشت همه بسوى اوست و درود بر محمد و آل محمد و درود بر امام امت و همه شهیدان تاریخ اسلام از همه برادرانى که در طول عمر با آن‌ها تماس داشته‌ام طلب آمرزش می‌کنم و از هر کسى که این وصیت نامه را مى‌خواند طلب آمرزش دارم، زیرا از این دنیا با کوله‌بار خالى می‌روم بعد از من برادرم ادامه دهنده راهم باشد.

از پدر و مادرم درخواست بخشش دارم و از برادران و خواهرانی که مرا می‌شناسند می‌خواهم از خداوند برایم طلب بخشش کنند شاید بخاطر حرمت دعاى ایشان از تقصیراتم بگذرد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار