یادداشت/ سمانه کمالی

دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ما است، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، چهل و سه سال پیش در چنین روزهایی که به دهه فجر نام گرفت،م لتی بیدار برسلطه بیگانگان چیره شد.
کد خبر: ۵۰۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ - 10February 2022

گروه استانها دفاع‌پرس ـ سمانه کمالی باغستانی؛ دهه مبارک فجر، یادآور حرکت ملتی است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند.

مردم ایران‌ با الهام گرفتن از نهضت عاشورا برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند.

دهه مبارک فجر یادآور روزهای خون و حماسه، خروش مردم انقلابی در سایه رهبری بانفوذ و تحقق پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

بدون شک دهه مبارک و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت قهرمان و شهیدپرور ایران در مسیر دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس اسلامی است که باید آن را برای نسل امروز و آینده تبیین کرد.

دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده ای روشن است.

امروز دشمنان بیش از گذشته با جدیت تمام از طریق رسانه‌ها و جنگ نرم درصدد تخریب جمهوری اسلامی‌ هستند که برای مقابله با آن، دهه فجر فرصت مغتنمی است که بنا بر فرمایش رهبری در یک جهاد تبیینی، دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بیان شود.

بدون شک انقلاب اسلامی ایران، به‌عنوان معجزه قرن شناخته می‌شود که براساس تفکر ناب اسلامی و همچنین با مبانی فکری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم شکل گرفته و در ایران و حتی در سطح جهان اسلام تحولات بزرگی را ایجاد کرده است.

دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است. بی شک ایام الله دهه فجر، بهترین فرصت به منظور تبیین مجدد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری و بصیرت افزایی است.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب در ایام مبارک دهه فجر ضروری است، بیانیه گام دوم انقلاب،ترسیم کننده مسیر حرکت برای آینده ملت و کشور است و باید با شناخت عمیق انقلاب اسلامی به خوبی آن را بویژه در دهه مبارک فجر تبیین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها