23 تا 25 اردیبهشت؛

مراسم گرامیداشت شهدای روستای فردو برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت شهدای روستای فردو 23 تا 25 اردیبهشت(چهارشنبه تا جمعه) در تهران، قم و فردو برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ - 10May 2015

مراسم گرامیداشت شهدای روستای فردو برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیین بزرگداشت شهدای روستای فردو به مدت سه روز از چهارشنبه 23 اردیبهشت لغایت جمعه 25 اردیبهشت در تهران، قم و روستای فردو برگزار میشود.

برنامهی نخست این گرامیداشت چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی و حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار میشود.

برنامهی دوم این گرامیداشت برگزاری مراسمی در حسینیه امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سالک و مداحی حاج حسین هوشیار است.

در روز پایانی نیز مراسمی در روستای فردو و باحضور خانوادههای شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان برگزار خواهد شد.

خاطرنشان میسازد، روستای فردو در دوران دفاع مقدس 114 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. این روستا در 47 کیلومتری شهر مقدس قم واقع است. مردمان مومن این روستا به نسبت جمعیت کم خود بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردهاند. این روستا در دوران دفاع مقدس 500 رزمنده در جبهههای حق علیه باطل به مناطق عملیاتی اعزام کرده است که 250 نفر از آنان جانباز و 5 نفر نیز به اسارت دشمن بعثی درآمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار