جابر محمدی خبر داد

پیش بینی حضور 6 هزار نفر در یادواره شهدای فردو/ "فردو، نماد صلح، مقاومت و پیشرفت" شعار یادواره

دبیر برگزاری یادواره شهدای فردو با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این مانور عظیم فرهنگی با شرکت شش هزار نفری مردم محقق می‌شود، گفت: شعار یادواره امسال، فردو نماد صلح، مقاومت و پیشرفت است.
کد خبر: ۴۶۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ - 11May 2015

پیش بینی حضور 6 هزار نفر در یادواره شهدای فردو/

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، دبیر ستاد یادواره شهدای روستای فردو با اعلام این خبر گفت: این مراسم نخستین یادوارهای است که به ترتیب در شهرهای تهران، قم و روستای فردو برگزار میشود.

جابر محمدی افزود: مراسم تهران چهارشنبه مورخ 23 اردیبهشت 94 همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم(ع) در باغ موزه دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج غلامرضا سازگار برگزار میشود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامهای هم در شهر مقدس قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مداحی حاج حسین هوشیار، روز پنج شنبه مورخ 24 اردیبهشت 94 همزمان با فریضه مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است، گفت: مراسم پایانی در روستای شهید پرور فردو روز جمعه 25 اردیبهشت 94 از ساعت 10 صبح با حضور خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج رضا نبوی برگزار میشود.

دبیر ستاد یادواره شهدای روستای فردو با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای حضور مردم مومن و شهید پرور قم در روستای فردو افزود: از ساعت 7 صبح ناوگان حمل و نقل عمومی آماده انتقال مردم از میدان پلیس و میدان شهید آیت الله صدوقی است.

جابر محمدی با بیان اینکه پیش بینی میشود یادواره شهدای فردو که یک مانور عظیم فرهنگی است با شرکت شش هزار نفری مردم محقق مشود، تاکید کرد: شعار یادواره امسال، فردو نماد صلح، مقاومت و پیشرفت است.

در طول دفاع مقدس روستای شهید پرور فردو با تقدیم 114 شهید، 370 جانباز و 5 آزاده نسبت به جمعیت در میان روستاهای کشور، بیشترین شهید را تقدیم آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. این روستا همچون نگینی در کویر در 50 کیلومتری شهر مقدس قم واقع شده است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
saeed
|
-
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
باسلام / ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده این مانور بزرگ و احترام به کلیت اهدف برگزاری این مراسمات به نظرم رسیدگی به حال معیشتی تعداد زیادی از حانواده این شهدا و ایثارگران میتواند تاثیر مستحکم در رسیدن به اهداف دارد، کمی درشت نمایی تصویری مراسمات پوششی بر وضعیت معیشتی و فرهنگی خانواده ایثارگران نگردد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار